Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@23:16:24 GMT

آتش‌ برج ترامپ مهار شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۸۱۸۵۹

رویترز اعلام کرد:آتش‌سوزی در برج ترامپ با یک کشته و ۴ زخمی در منهتن نیویورک پس از چند ساعت مهار شد. ناطقان: به نقل از رویترز، برج ترامپ در منهتن نیویورک امروز برای دومین بار در سال ۲۰۱۸ دچار حریق شد. این حریق پس از چند ساعت با یک کشته و ۴ زخمی بالاخره مهار شد.

در روز ۸ ژانویه نیز این برج شامل بروز یک حادثه نسبتا بزرگ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




حریق امروز در طبقه پنجاهم این برج ۵۸ طبقه به وقوع پیوست و یک نفر پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

بنا به گفته آتش‌نشانی شهر نیویورک این حریق بسیار جدی بوده است چرا که علیرغم وقوع این آتش‌سوزی در طبقه پنجاهم یکی از طبقات دچار دودگرفتگی شده بود.

برای مهار این آتش‌سوزی ۱۰۰ آتش‌نشان در محل حضور یافته و خیابان‌های اطراف این برج مسدود شدند. هنوز علت این آتش‌سوزی مشخص نشده است.

در آتش‌سوزی قبلی این برج نیز که در طبقه آخر آن اتفاق افتاد ۳ نفر مجروح شدند. منبع: فارس برچسب ها: آتش ، برج ترامپ ، مهار آتش

منبع: ناطقان

کلیدواژه: آتش برج ترامپ مهار آتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۱۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم

حامد دائمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح آخرین اقدامات آتش سوزی واحدهای مسکونی و تجاری منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت اظهار کرد: نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم (ع) از امروز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه از صبح امروز دو اکیپ نقشه برداری در امامزاده ابراهیم (ع) مستقر شدند، افزود: نقشه برداری واحدهای آسیب دیده در حادثه آتش سوزی به دلیل تعیین حدود اربعه مالکین و جلوگیری از تداخل به زمین های همجوار انجام می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با تاکید بر اینکه پس از اتمام نقشه برداری این بنیاد نسبت به آواربرداری اقدام می‌شود، تصریح کرد: این عملیات که از امروز آغاز شده بین یک هفته تا ۱۰ روز طول می‌کشد.

کد خبر 6097275

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • دیدنی های امروز؛ از روز جهانی آزادی مطبوعات تا سفرهای تبلیغاتی ترامپ