Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرونده تیم ۹ نفره جودو ایران در رقابتهای گرندپری ترکیه با مدال نقره جواد محجوب و برنز محمد محمدی بریمانلو بسته شد.

به گزارش خبرنگارمهر، چهارمین مرحله از رقابتهای گرندپری در سال ۲۰۱۸ با حضور ۳۱۷ جودوکار از ۵۰ کشور جهان به مدت سه روز به میزبانی ترکیه در آنتالیا برگزار شد. تیم ۹ نفره کشورمان در این مسابقات توسط جواد محجو به یک نشان نقره و محمد بریمانلو به یک نشان برنز دست پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در آخرین روز این مسابقات، امروز یکشنبه ۱۹ فروردین ماه در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم، جواد محجوب بعد از یک دور استراحت، «بکمراد التبایف» از ازبکستان، «اندی گراندا» از کوبا و «اینکانسلو» از برزیل را نیز با ضرفه فنی شکست داد و به دیدار نهایی صعود کرد. وی برای کسب مدال طلا به مصاف «تسووف» دارنده مدال طلای جوانان جهان در سال 2017 از روسیه رفت و با شکست برابر این رقیب به نشان نقره دست یافت.

بعد از طلای رقابتهای کاپ اروپا، نقره گرندپری تونس و تفلیس، این چهارمین مدال محجوب در سه ماه گذشته می باشد.

تیم کشورمان در این مسابقات با ۹ جودوکار شرکت کرده که  علی قلی پور، قاسم نوری زاده، علیرضا خجسته، سعید ملایی، وحید نوری، رامین صفویه و حمیدرضا سجادی فر دیگر جودوکاران کشورمان در این رقابتها بودند که  با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات حذف شدند. محمد محمدی بریمانلو به کسب نشان برنز، تنها مدال ایران در این مسابقات را تا کنون کسب کرده است. 

منبع: مهر

کلیدواژه: جواد محجوب جودو رقابتهای جایزه بزرگ جودو تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال مشکی پوشان دیار خراسان برانکو ایوانکوویچ وینفرد شفر کارلوس کی روش تکواندو لیگ قهرمانی فوتبال آسیا الریان قطر تیم فوتبال نفت تهران کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۲۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زهرا جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما ،مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو از صبح امروز  در شهر جیاینگ یکن چین آغاز شده است.

در روز نخست این پیکار‌های زهرا جلیلی ورزشکار تالو ایران در فرم گوئن‌شو موفق شد با کسب نمره ۹.۵۱۳ به عنوان سومی این پیکار‌ها دست یابد و نخستین مدال کاروان ووشو کشورمان را به ارمغان بیاورد.

در این فرم ورزشکارانی از چین به ترتیب با امتیاز‌های ۹.۷۰۰ و ۹.۶۹۳ به ترتیب اول و دوم شدند.

تیم ملی کشورمان با ۸ ورزشکار ساندا (۵ مرد و ۳ زن) و ۶ ورزشکار تالو (۳ مرد و ۳ زن) در این مسابقات حضور یافته است.

در این پیکار‌ها ۳۸ کشور و ۳۰۰ ورزشکار حضور یافته‌اند.

دیگر خبرها

  • مدال نقره برای سهیلا منصوریان
  • ووشوکاران ایران سه مدال طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید
  • زهرا جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران
  • مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان
  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان