Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-19@09:02:54 GMT

آتش سوزی در شهرک صنعتی آمل پنج مصدوم برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۸۳۲۷۳

آتش سوزی در شهرک صنعتی آمل پنج مصدوم برجای گذاشت

به گزارش خبرنگار ایرنا ، آتش سوزی حدود ساعت 17 امروز رخ داد و خاموش کردن آن هم بیشتر از یک ساعت زمان برد .
مدیرعملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل در این باره به خبرنگار ایرنا گفت : به محض دریافت پیام آتش سوزی در شهرک صنعتی بابکان بلافاصله تیم های عملیاتی با چهار دستگاه خودروی آتش نشانی و 15 آتش نشان به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیرضا اکبری افزود : آتش سوزی هنگام فعالیت واحد تولیدی و حین کار کردن کارگران رخ داد و براساس گزارش های اولیه چهار مرد و یک زن که از کارگران این واحد تولیدی بودند ، بر اثر شدت انفجار ناشی از آتش سوزی و تخریب بخشی از واحد تولیدی دچار مصدومیت شدند.
وی گفت : اگر چه آتش سوزی خسارت مالی سنگین بر جای گذاشت ، اما اعلام قطعی میزان خسارت مشخص نیست و کارشناسان مربوطه درحال جمع بندی هستند و گزارش نهایی آن بزودی اعلام خواهد شد.
بر اساس اظهارات حاضران در صحنه ، ترکیدگی دیگ بخار باعث انفجار و آسیب جدی به تاسیسات و تجهیزات واحد و تخریب بخشی از سالن تولید پارچه شد.
آمل با حدود 405 هزار نفر جمعیت ، یکی از چهار شهرستان پر جمعیت مازندران است که دستکم نیمی از صنایع استان را در خود جای داده است .
7327/1654
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال آتش سوزی آتش نشانی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرک آمل موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۳۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در میدان ولیعصر تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی یک ساختمان مسکونی و نجات هفت نفر از جمله ۲ کودک ۲ قلوی ۶ ماهه خبر داد.

به گزارش مشرق، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ساعت ۱:۱۲ بامداد حادثه آتش سوزی در میدان ولیعصر (عج) خیابان سازش به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران پنج ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی و تجهیزات تنفسی در مدت زمان چهار دقیقه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در طبقه چهارم یک ساختمان پنج طبقه ۲۰ واحدی و در یک واحد ۶۰ متری آتش سوزی از ترانس برق آغاز و به داخل منزل سرایت کرده بود.

ملکی با بیان اینکه دود بسیار غلیظی طبقات را فرا گرفته بود گفت: در واحد مجاور اعضای خانواده پنج نفره از جمله ۲ کودک ۲ قلوی ۶ ماهه و خردسال چهار ساله به همراه پدر و مادر و همچنین ۲ نفر دیگر که در واحد بالایی بودند، در وضعیت نا ایمن قرار داشتند که آتش نشانان با استفاده از نردبان هیدرولیکی این هفت نفر را به پایین ساختمان منتقل کردند که خوشبختانه مورد خاصی نداشتند، اما برای اطمینان به عوامل اورژانس تحویل شدند.

دیگر خبرها

  • بازگشت ۱۷ واحد تولیدی دزفول به چرخه تولید
  • آتش سوزی یک ساختمان مسکونی در تهران/ جزئیات
  • آتش‌سوزی در میدان ولیعصر تهران
  • افزایش شمار واحد‌های تولیدی فعال در جزیره قشم
  • مهار آتش سوزی در دو واحد صنعتی در دزفول
  • راه‌اندازی پایگاه اورژانس در شهرک صنعتی ۲ اردبیل
  • راه‌اندازی پایگاه اورژانس در شهرک صنعتی۲ اردبیل
  • اورژانس شهرک صنعتی۲ اردبیل، جاده اردبیل-نمین را پوشش خواهد داد
  • افتتاح ۲ کارخانه تولیدی در کرمان
  • افتتاح ۲ واحد تولیدی در شهرک صنعتی سدید کرمان