Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-19@06:03:28 GMT

سکانس‌هایی از فیلم پستچی سه بار در نمی‌زند

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۸۳۴۷۳

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 پستچی سه بار در نمی‌زند، دومین فیلم بلند سینمایی حسن فتحی در مقام کارگردان است. این فیلم داستان در مورد مردی است که به خاطر تسویه حساب شخصی با مردی دیگر، دختر او را گروگان می‌گیرد و به خانه‌ای در خارج از شهر می‌رود و منتظر آن مرد می‌ماند... . محمدرضا فروتن، باران کوثری، امیر جعفری، پانته‌آ بهرام، علی نصیریان، رویا تیموریان، لیلا زارع و پارسا مشیری در این فیلم سینمایی مقابل دوربین امیر کریمی نقش آفرینی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریدن خلعتبری موسیقی متن این فیلم را ساخت و حسن حسندوست این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را در تابناک تماشا می‌کنید.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۳۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسول خادم مردی از دیار شرف و مردانگی؛ یک پهلوان زنده!

خارج از گود طرفداری برای ورزشکاری است که بازنشسته شده اما با کارهای خیر خود همچنان بین مردم محبوب است...

طرفداری | رسول خادم، چهره انتخاب شده خارج از گود طرفداری است.

قهرمان بودن نه تنها داخل گود، بلکه خارج از گود هم مهم است. اینکه مردم فقط شما را با رنگ مدال هایتان نشناسند و هنگام سختی، کنار همین مردم باشید تا لقب پهلوان برازنده شما باشد. رسول خادم مصداق بارز یک پهلوان زنده است!

رسول خادم در سالی که گذشت، در بیشتر کارهای خیر پیش قدم شد تا گره ای از مشکلات مردم باز کند. از طرفی در سیل سیستان و بلوچستان، علاوه بر تلاش برای جمع آوری کمک های مردمی، تصمیم گرفت به این استان سفر کند تا شخصا به مردم این استان کمک کند.

رسول خادم یک پهلوان واقعی است که فراتر از تمام تعریف ها و تمجیدها در داخل تشک کشتی، در بیرون آن نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

سوارز، فازت چی بود؟! (شوخی با ورزشکاران) سرمربی لیگ برتری به بازیکنش سیلی زد! خطر در کمین فوتبالیست‌های قمارباز! جرائم انضباطی بیشتر شده چون تورم بالا رفته! آردا گولر و بدشانسی بزرگی که مانع یک سوپرگل شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • سکانس‌هایی از فیلم برای مرجان
  • سکانس‌هایی ازفیلم برای مرجان
  • انتخابات روسیه؛ پوتین، مردی برای تمام فصول
  • رسول خادم مردی از دیار شرف و مردانگی؛ یک پهلوان زنده!
  • سکانس‌هایی از فیلم ردپایی بر شن
  • دستگیری مردی که به سفارت روسیه در مولداوی حمله کرد (فیلم)
  • دستگیری مردی که به سفارت روسیه در مولداوی حمله کرد + فیلم
  • سکانس‌هایی از فیلم حریم مهروزی
  • در آستانه اکران فیلم سینمایی با صدای محسن چاوشی با تصاویر پریشان الناز شاکردوست
  • (ویدئو) تیزر فیلم سینمایی «بی بدن» + معرفی بازیگران و عوامل تولید