Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز- مدیر روابط عمومی شرکت آبفای فارس گفت: شهروندان شهر سپیدان می توانند بدون هیچگونه نگرانی از آب شرب شبکه آبرسانی شهر استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر روابط عمومی شرکت آبفا فارس گفت: با توجه به کنترل روزانه کیفیت آب شبکه آبرسانی شهر سپیدان و میزان استاندارد کلر باقی مانده در آب ، شهروندان شهر سپیدان می توانند بدون هیچگونه نگرانی از آب شرب شبکه آبرسانی شهر استفاده کنند

مهراب بهنام اظهار داشت: در پی انتشار اخباری  مبنی بر احتمال آلودگی آب شرب شبکه توزیع شهر سپیدان در اواخر روز چهارشنبه هفته گذشته ، نسبت به اقدامات احتیاطی و پیشگیرانه و به جهت افزایش ضریب اطمینان نسبت به اضافه کردن  تجهیزات گند زدایی آب اقدام شد و طی بررسی های بعمل آمده  شبکه آب  شهر سپیدان روزانه از نظر عوامل کیفی آب تحت کنترل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ضمن تأکید بر سالم و بهداشتی بودن شبکه آب شهر سپیدان در همین خصوص گفت:  چشمه سپیدان یکی از منابع تأمین آب شرب این شهر است که با کنترل روزانه سامانه ی کلر زنی موجود در محل و کنترل میزان کلر باقیمانده درشبکه آب شهر سپیدان ، سلامت میکروبی آبی که وارد شبکه ی توزیع شهری می شود تضمین شده است  و در حال حاضر نیز آب این چشمه کاملا سالم ، بهداشتی و قابل شرب است و طبق اعلام رسمی آزمایشگاه معتبر ثالث ، نمونه های آزمایش شده از شبکه آب شرب شهر سپیدان در اواخر روز چهارشنبه هفته گذشته و روز های بعد فاقد هرگونه آلودگی بوده است.

مدیر روابط عمومی این شرکت در پایان با اشاره به این موضوع که با بروز این اتفاق در روز های اخیر و اظهار نظر های غیر رسمی مبنی بر آلودگی آب شرب سپیدان ، شرکت آبفا استان فارس با در نظر گرفتن اهمیت سلامت شهروندان با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان نیز نسبت به انجام نمونه برداری مجدد از آب شبکه ی توزیع شهر  اقدام کرده است که در همین راستا نتایج آزمایش های انجام شده آب این شبکه اعلام شده که عاری از هرگونه آلودگی است.

منبع: مهر

کلیدواژه: سپیدان شرکت آبفای فارس مهراب بهنام مجله ایران مهر کرمانشاه بوشهر نوروز 97 گردشگری نوروز مسافران نوروزی سانحه تصادف خرم آباد گرگان شهرکرد آیین اعتکاف سال حمایت از کالای ایرانی خطبه های نماز جمعه شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۳۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی شبکه آبرسانی روستای نویز طالقان آغاز شد

حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به سیاست‌های کلان شرکت آب و فاضلاب استان البرز در راستای کاهش هدر رفت و تلفات آب و تأمین آب شرب پایدار، عملیات اصلاح و بازسازی ۵ هزار و ۴۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای نویز از توابع طالقان آغاز شده است.

وی افزود: این عملیات با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال از محل تأمین اعتبارات استانی به منظور بهبود خدمات رسانی به روستاییان آغاز شده است. در راستای مدیریت تقاضا، نوسازی زیرساخت و تجهیزات شبکه آبرسانی و انشعابات فرسوده در سطح استان به صورت ویژه در دستورکار قرار گرفته است.

شایان ذکر است روستای نویز طالقان دارای ۳۰۰ اشتراک و میانگین عمر زیرساخت و تأسیسات شبکه روستا بیش از ۴۰ سال است که با تحقق این مهم شبکه و انشعابات فرسوده موجود اصلاح و نوسازی می‌شود.

کد خبر 6084492

دیگر خبرها

  • زون‌بندی شبکه آبرسانی شهرکرد در راستای توزیع عادلانه آب
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • آغاز لوله‌گذاری آبرسانی به روستا‌های محروم خرمشهر
  • شروع عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • آغاز عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • آغاز عملیات زون‌بندی شبکه آب در غرب و شرق شهرکرد
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای اصفهان صادر شد/انیروهای امدادی در حالت آماده باش
  • ۳ هزار کیلومتر از خطوط انتقال آب لرستان نیازمند بهسازی است
  • نوسازی شبکه آبرسانی روستای نویز طالقان آغاز شد
  • نگرانی شهروندان درباره ریزش آب از طبقه فوقانی بزرگراه امام خمینی (ره) رفع شد