Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-25@16:19:07 GMT

مفقودی ۶ کودک در گرمسار/ مردم به یاری پلیس بیایند

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۸۳۶۵۰

مفقودی ۶ کودک در گرمسار/ مردم به یاری پلیس بیایند


گرمسار – فرمانده انتظامی گرمسار از مفقود شدن شش کودک در گرمسار خبر داد و گفت: این کودکان از اتباع افغانستان بوده و احتمالا برای تکدی گری در تهران ربوده شده اند.

به گزارش امتداد نیوز، ابوذر قربانی شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران، ضمن تائید خبر مفقود شدن شش کودک در گرمسار، بیان کرد: این کودکان که همگی از اتباع افغانستان هستند، ساعت هشت شب دوازدهم فروردین ماه ۹۷ از خانه خارج شده و هنوز باز نگشته اند همچنین از سرنوشت آنها فعلا خبری نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کودکان زمانی از منزل خارج شدند که والدین در خانه نبودند همچنین پدر و مادر این اطفال که بزرگترین آنها ۱۲ ساله و کوچکترین آنها سه ساله هستند، روز پس از آن به کلانتری فقدان فرزندان را گزارش می دهند و ناجا بلافاصله تحقیقات برای یافتن آنها را آغاز می کند.

فرمانده انتظامی گرمسار گفت: طبق تحقیقات پلیس این دو پسر و چهار دختر، سه تا ۱۲ ساله از دوخانواده، با یک دستگاه خودروی سواری به سمت تهران حرکت کرده و در یکی از میادین تهران پیاده شده اند که این موضوع به جدّ در دستور کار پلیس گرمسار و تهران قرار گرفته است.

قربانی بیان کرد: محمد ۱۲ ساله که برادر بزرگتر است چند ماه قبل نیز به تهران فرار کرده و مشغول تکدی گری بوده است که توسط شهروندان به اورژانس اجتماعی تحویل و پس از آن به خانواده خود در گرمسار بازگردانده می شود.

وی افزود: بر اساس اظهارات خانواده و راننده خودرویی که کودکان را به تهران برده و سوابق این فرزند ارشد خانواده به نظر می رسد این شش کودک به منظور کسب درآمد از راه تکدی گری به تهران عزیمت کرده باشند.

پلیس آگاهی استان سمنان عکس و مشخصات آنان را به سراسر کشور اعلام و به صورت جدی در حال پیگیری موضوع است.

نیروی انتظامی از مردم خواسته تا در صورت مشاهده این کودکان مراتب را اطلاع دهند.

true برچسب ها : ابوذر قربانی حوادث نیروی انتظامی سمنان کودکان true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: ابوذر قربانی حوادث نیروی انتظامی سمنان کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۳۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش

روز گذشته زن جوانی در حالی که به شدت گریه و بی‌قراری می‌کرد با پلیس تماس گرفت و از سرقت خودرویش در یکی از خیابان‌های شهر بم در استان کرمان در حالی که کودک ۴ ساله‌اش هم داخل خودرو بوده خبر داد.

شاکی گفت: خودرویم کنار خیابان خاموش شد و نمی‌توانستم آن را روشن کنم. بچه‌ام هم داخل خودرو بود. همان موقع ۲ مرد به بهانه کمک برای روشن کردن خودرو به من نزدیک شدند و یکی از آنها پشت فرمان نشست و دیگری شروع به هل دادن خودرو کرد که ناگهان خودرو روشن شد و هر دو سوار بر آن فرار کردند و بچه‌ام را هم با خودرو دزدیدند.

سرهنگ عزت‌الله عبدلی‌نسب فرمانده انتظامی بم در تشریح این خبر گفت: در پی تماس این خانم، تیم‌های گشت انتظامی تمامی محور‌های اصلی و فرعی را تحت کنترل درآورده و در نهایت واحد گشت کلانتری ۱۲ بم در کمتر از یک ساعت خودرو سرقتی را به صورت رها شده در یکی از محله‌های شهر کشف کرد و کودک خردسال را که داخل خودرو بود به والدینش بازگرداند.

وی افزود: بلافاصله پس از این عملیات نیز سارقان فراری با اقدامات اطلاعاتی و پی‌جویی‌های مأموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ عبدلی‌نسب گفت: این دو سارق زمانی که این خانم را با خودرو معیوب کنار خیابان مشاهده کرده بودند، در پی روشن کردن خودرو وی اقدام به سرقت خودرو به همراه کودک خردسال درون آن کردند.

وی به شهروندان توصیه کرد: هیچ وقت خودرو خود را در حالت روشن ترک نکنید و در صورت معیوب شدن خودرو به افراد غریبه اعتماد نکنید.

منبع: ایران

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو به بهانه کمک
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش/ سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • کودک ربوده شده بمی در آغوش خانواده
  • پرتناقض‌ترین سن کودک کدام است؟
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش