Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

محسن شریفیان نوازنده و سرپرست گروه موسیقی بوشهری "لیان" در جدیدترین کنسرت خود با علاقمندان به موسیقی مناطق در تالار وحدت دیدار می‌کند.

گروه "لیان" در این اجرا قطعات منتشر شده جدید و قدیم خود را برای مخاطبان اجرا می  کند.

پیش از پایان دو فصل قبلی برنامه "خندوانه" در یکی از کنسرت‌های گروه "لیان" عروسک دوست‌داشتنی "جناب‌خان"حضور پیدا کرد و با توجه به جنوبی بودن این شخصیت عروسکی، او برای چند دقیقه‌ای روی صحنه و در کنار نوازنده‌ها و خواننده‌های جنوبی این گروه حاضر شد و قطعه‌ای را به زبان جنوبی اجرا کرد که تا اندازه زیادی مورد استقبال علاقمندان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریفیان علاوه بر فعالیت در گروه موسیقی "لیان" گاهی با دیگر گروه‌ها و خواننده‌ها نیز برای اجرای قطعه‌های جنوبی به‌عنوان نوازنده ساز بوشهری "نی انبان" همکاری می‌کند که از جمله این گروه‌ها و خواننده‌ها مِی‌توان به گروه موسیقی"رستاک" و امید حاجیلی اشاره کرد.

شریفیان همچنین خلق موسیقی تیتراژ ابتدا و انتهای سریال "مختارنامه" را در کارنامه دارد.

کنسرت گروه موسیقی "لیان" روزهای یکشنبه و دوشنبه 23 و 24 اردیبهشت ماه ساعت 21:30 در تالار وحدت برگزار می شود.

انتهای پیام/ 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۳۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارکستر سمفونیک هنرستان موسیقی پسران به تالار رودکی می‌آید

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ارکستر سمفونیک هنرستان موسیقی پسران به سرپرستی و رهبری احمد مقدسی زاده قرار است با ترکیبی از نوازندگان ساز‌های ویولن، ویولا، ویولنسل، کنترباس، فلوت، کلارینت، ابوا، فاگوت، کلارینت باس، ترومپت، هورن، ترومبون، تیمپانی و پیانو قطعاتی از بزرگان موسیقی جهان را اجرا کند.

در این برنامه، قطعات اوورتور کوریولان اثر لودویک فان بتهوون، موومان اول سمفونی شماره ۱۰۴ اثر فرانتس یوزف هایدن، موومان اول کنسرتو ویولن شماره ۳ از کامیل سن سانس، موومان اول کنسرتو پیانو شماره ۵ ساخته یوهان سباستین باخ، سمفونی کنسرتانت از کارل دیترس فان دیترسدورف و رقص‌های مجار شماره ۵ و ۶ اثر یوهان برامس نواخته شود.

ارکستر سمفونیک هنرستان موسیقی پسران سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت از ساعت ۱۹:۳۰ در تالار رودکی روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنسرت موسیقی آذربایجانی آلنام برگزار می‌شود
  • «نجوای عشق» در تالار وحدت می‌پیچد
  • تلفیق آگاهانه بازیگری و موسیقی در آثار نمایشی
  • کنسرت ۳۰ هزار نفری، امروز در فولاد آره‌نا!
  • ارکستر سمفونیک هنرستان موسیقی پسران به تالار رودکی می‌آید
  • (ویدئو) رکوردشکنی مدونا، یک و نیم میلیون نفر در کنسرت برزیل شرکت کردند
  • بزرگداشت نیمای آواز ایرانی در چهل و ششمین نشست «آیین آواز»
  • پولاد کیمیایی خواننده «گالیله» شد
  • ببینید | حرکت هماهنگ دختران شیرازی در کنسرت آقای خواننده
  • وداع مردم خراسان شمالی با پیکر مرحوم عیسی بخشی