Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-29@08:55:48 GMT

مدیران موظف به اجرای برنامه کاهش مصرف آب در ادارات هستند

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۸۴۲۹۰

به گزارش وانانیوز، 

محمدحسین مقیمی با تأکید بر اینکه در مصرف آب شرب هیچ محدودیتی برای مصرف شهروندان قائل نیستیم، افزود: شهروندان در استفاده از آب شرب و میزان آبی که برای نظافت در منازل مصرف می‌کنند محدودیتی در مصرف ندارند؛ اما درعین حال باید الگوی مصرف بهینه آب را از طریق کار فرهنگی و رسانه‌ای بین مردم ترویج کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش رسانه ملی در اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در بخش مصرف صحیح آب از سوی مردم تصریح کرد: امسال به لحاظ ذخیره آب در استان با شرایط ویژه ای روبرو هستیم و نباید برای شستشوی خودرو یا حیاط منازل از آب شرب استفاده کرد.

استاندار تهران در ادامه خطاب به مدیران و رؤسای دستگاه های اجرایی استان گفت: تمامی رؤسا و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و دولتی، نظامی و انتظامی،رؤسای دانشگاه ها،استان مکلف و موظف به کاهش مصرف آب در ادارات متبوع خود هستند در صورت عدم رعایت و مصرف بیش از اندازه مسوولیت مستقیم به عهده رییس دستگاه خواهد بود.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، مقیمی در خاتمه با اشاره به امکان بهره گیری از دستگاه های پیشرفته در کاهش مصرف آب از سوی مدیران خاطر نشان کرد:مدیران دستگاه ها می توانند در صورت لزوم از این دستگاه ها برای کاهش ومصرف بهینه آب استفاده کنند.

انتهای پیام

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۴۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با اشاره به فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی و واریز مبلغ به حساب آن دستگاه‌ها، از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر، تعیین تکلیف کنند.

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی با اشاره به قانون مولدسازی و ظرفیت آن گفت: اداره کل اقتصاد و دارایی به عنوان متولی امر، در صورت عدم همکاری ادارات دولتی در اجرای مولدسازی، اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به تصمیم گیری درباره املاک مازاد آموزش و پرورش، برق منطقه‌ای، علوم پزشکی رفسنجان و منابع طبیعی استان کرمان در روز‌های اخیر بیان کرد: ۷۰ میلیارد تومان اعتبار حاصل از فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان به حساب آن دستگاه‌ها وارزی شده است.

معاون استاندار کرمان مهلت مولدسازی را محدود اعلام کرد و از ادارات خواست املاک مشخص شده را از طریق فروش و یا تهاتر تعیین تکلیف کنند.

وی اظهار کرد: تاکنون ۱۶ مصوبه به ارزش ۶۵۰۰ میلیارد تومان از مرکز برای تهاتر پروژه‌های نیمه تمام استان کرمان مانند تکمیل سد نساء بم، ساختمان آموزش و پرورش و احداث بیمارستان جایگزین شفا مجوز گرفته شده است.

دیگر خبرها

  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات
  • چرا ادارات دولتی خود را در مسئله حجاب مسئول نمی‌دانند؟
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان