Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی رئال مادرید گفت هدف تیمش همچنان رسیدن به جایگاه دوم است. 

طرفداری - از هفته سی و یکم رقابت های لالیگا اسپانیا، از ساعت 18:35 رئال مادرید در یک بازی دربی، میزبان اتلتیکو مادرید بود و در نهایت دو تیم به نتیجه تساوی 1-1 رضایت دادند. با مصدومیت وایخو و غیبت راموس، رئال مادرید در مرکز خط دفاعی مقابل یوونتوس دچار مشکل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زین الدین زیدان پس از بازی در کنفرانس خبری حاضر شد و در این مورد گفت:

همه فکر می کنند ما پیروز شده ایم و این چیزی است که ما نمی خواهیم به آن فکر کنیم. همه می گویند ما قرار است پیروز شویم اما قرار است در این بازی زجر زیادی بکشیم. باید برای صعود هر کاری انجام دهیم و روی وظایفان تمرکز کنیم. 

رونالدو باز هم گلزن رئال مادرید بود و خیلی ها معتقدند این تیم مانند بارسلونا به مسی، تکیه زیادی به رونالدو دارد:

من اینطور فکر نمی کنم. کریستیانو، کریستیانو است. او همیشه همین بوده، هیچکس مانند او نیست. 

وی در مورد رده دوم جدول گفت:

ما آن را می خواهیم و برای آن تلاش می کنیم. مقابل اتلتی شانس های زیادی داشتیم و کارهای زیادی برای پیروزی انجام دادیم اما هدف ما همیشه یکسان است. تلاش برای رسیدن به جایگاه دوم. 

در این بازی شایسته نتیجه بهتری بودیم اما در پایان ممکن بود حتی شکست بخوریم. فوتبال همین است. 

تعویض رونالدو از پیش تعیین شده بود؟

بله، ما بازی های زیادی در پیش داریم و او باید استراحت کند. 

برای خط دفاع در روز چهارشنبه تصمیم گرفته اید؟

نه، زیرا باید ببینیم خسوس چگونه خواهد بود. زمانی که یک بازیکن احساس ناراحتی می کند، ریسک نمی کنیم. امیدوارم مصدومیتش جزئی باشد و چهارشنبه ما را همراهی کند. اگر نه، باید ببینیم چه کاری بهتر است. در حال حاضر نگاهمان به خسوس وایخو است. 

سیمئونه گفت رئال مادرید مدعی اول لیگ قهرمانان است. 

من نمی خواهم چنین چیزی بشنوم. باید به بازی چهارشنبه فکر کنیم. بقیه چیزها برای من جذاب نیست. ما نباید فکر کنیم در نیمه نهایی حاضر هستیم. نباید فکر کنیم مدعی اصلی قهرمانی در اروپا هستیم. 

دوست دارید روزی اوبلاک را تمرین دهید؟

او دروازه بان خیلی خوبی است اما بازیکن ما نیست. با این حال دروازه بان خیلی خوبی است و همیشه این را ثابت می کند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۴۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد

مدافع ۳۰ ساله بایرن مونیخ در بازی برگشت با رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا غایب خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل گوئریرو که در جریان شکست 3 بر یک شب گذشته (شنبه) بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت در هفته سی‌ودوم بوندس‌لیگای آلمان دچار مصدومیت شد و در دقیقه 17 جای خود را به لئون گورتسکا داد، به نظر می‌رسد نمی‌تواند در بازی‌های باقیمانده فصل جاری برای باواریایی‌ها به میدان برود.

باشگاه بایرن مونیخ با انتشار بیانیه‌ای در تشریح آخرین وضعیت مدافع چپ خود اعلام کرد؛ رافائل گوئریرو از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت رباط و کپسول شده است و در بازی‌های پیش رو غایب خواهد بود.

مدیر ورزشی بایرن مونیخ: ماندن توخل غیرممکن است

به این ترتیب این مدافع پرتغالی به طور حتم بازی برگشت با رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد. شاگردان توخل در حالی چهارشنبه شب در برنابئو به مصاف رئال می‌روند که در بازی رفت به تساوی 2-2 مقابل این تیم دست یافتند.

بایرن پس از بازی با رئال مادرید، تنها دو بازی دیگر در بوندس‌لیگا مقابل تیم‌های ولفسبورگ و هوفنهایم خواهد داشت و پرونده این فصل برای‌شان بسته خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد
  • سرژ گنابری: مقابل رئال مادرید باید موقعیت بسازیم و سپس آن را بکشیم!
  • با عبور از زیدان؛ کارلو آنچلوتی دومین سرمربی پرافتخار تاریخ رئال مادرید شد
  • ماسیمیلیانو الگری: یوونتوس در آستانه رسیدن به هدف اصلی خودش است
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • وضعیت مبهم آزمون برای بازی مقابل یوونتوس
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با ساسولو؛ احتمال استراحت فرانسوی‌ها مقابل گربه سیاه
  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است