Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-03@00:30:29 GMT

دلیل تعویض رونالدو از زبان زیدان

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۸۴۴۷۸

خرداد:سرمربی رئال مادرید دلیل تعویض ستاره تیمش را تنها به خاطر استراحت دادن به این بازیکن عنوان کرد.
به گزارش خرداد ،ایسنا و به نقل از آس، رئال مادرید یکشنبه(۱۹ فروردین) در هفته سی‌ویکم لالیگا برابر اتلتیکو مادرید قرار گرفت و به تساوی یک بر یک دست یافت. زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال پس از بازی گفت: شایسته پیروزی بودیم چون نسبت به حریف‌مان موقعیت‌های بیشتری داشتیم اما توپ وارد دروازه نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از گل نخستی که به ثمر رساندیم ۱۰ دقیقه تحت فشار قرار داشتیم و حریف توانست بازی را به تساوی برساند. در مجموع از بازی تیمم راضی هستم. تنها اتفاق بد این دیدار این بود که نتوانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.
کریستیانو رونالدو در نیمه دوم در میان تعجب همگان تعویض شد. سرمربی رئال مادرید در این رابطه اظهار کرد: این اتفاق تنها یک تعویض بود و صحبت دیگری در این رابطه ندارم. گاهی اوقات بازیکنان نیاز به استراحت دارند. رونالدو بازیکن باهوشی است. او می‌داند در چه زمانی استراحت کند. امروز یکشنبه به این قضیه نیاز داشت.
سرمربی فرانسوی رئال افزود: رونالدو، رونالدو است. او در هر فصل ۵۰ تا ۶۰ گل به ثمر می‌رساند و کار خود را به خوبی انجام می‌دهد. با این حال دیگر بازیکنان تیم نیز می‌توانند گلزنی کنند و پیروزی را برای تیم ما به ارمغان بیاورند. باید مثبت‌اندیش باشیم ولی بهتر است همیشه رونالدو ما را همراهی کند.
زیدان در مورد شانس قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، گفت: من به این موضوع فکر نمی‌کنم. تنها به بازی چهارشنبه شب می‌اندیشم. باید در دیدار برگشت به مصاف یوونتوس برویم. بقیه مسائل برایم اهمیت ندارد. نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد و تمرکز ما روی بازی پیش‌ رو است. نباید فکر کنیم که با پیروزی سه بر صفر در دیدار رفت به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرده‌ایم. همه می‌گویند که ما در بین چهار تیم برتر قرار داریم و می‌توانیم به راحتی قهرمان لیگ قهرمانان شویم. اما چهارشنبه به‌طور قطع حریف، ما را به دردسر خواهد انداخت.
سرمربی مادرید درباره هدف تیمش در این فصل لالیگا اظهار کرد: در همه بازی‌های باقی‌مانده تلاش خواهیم کرد که فاصله‌مان را با اتلتیکو مادرید کمتر کنیم. امروز نتوانستیم این کار را انجام دهیم. هدفمان این است که به رتبه دوم صعود کنیم.
زیدان در پایان به تمجید از آنتوان گریزمان پرداخت و گفت: به خاطر او خوشحالم، اما به خاطر احترام به تیم خود خرسند نیستم. چون دروازه‌مان را باز کرد. من سرمربی گریزمان نیستم. او گل‌های زیادی به ثمر می‌رساند و برای تیمش و تیم ملی فرانسوی خوب است و نه برای من. برچسب ها: هفته سی‌ویکم لالیگا ، رونالدو ، زیدان

منبع: خرداد

کلیدواژه: هفته سی ویکم لالیگا رونالدو زیدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۴۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!

 جورجو کیه‌لینی که در یوونتوس با کریستیانو رونالدو همبازی بوده ‏می‌گوید راز جدایی او از رئال مادرید را می‌داند. ‏

به گزارش "ورزش سه"، جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید بعد از ‏سال‌ها درخشش استثنایی برای سفیدپوشان مادرید، یکی از اتفاقات ‏بزرگ دنیای فوتبال بود. ‏

درحالی‌که بسیاری از رئالی‌ها باورشان نمی‌شد که رونالدو را با پیراهنی ‏دیگر به‌جز پیراهن تیم‌شان بینند، سی آر سون با آن‌ها خداحافظی کرد ‏و به تورین رفت تا پیراهن یوونتوس را به تن کند.‏

جورجو کیه‌لینی از ستاره‌های یوونتوس بود که از 2018 تا 2021 در این ‏تیم با کریستیانو بازی کرد. او امروز در یک مصاحبه درباره آن روزها ‏صحبت کرد و گفت می‌داند علت اصلی جدایی رونالدو از رئال و ‏پیوستنش به یووه چه بود. ‏

کیه‌لینی در این باره گفت: «این‌که من در یوونتوسی کاپیتان بودم که ‏کریستیانو رونالدو در آن بازی می‌کرد، برایم افتخار بود. یک فرصت ‏منحصربه‌فرد. من رونالدو را واقعاً تحسین می‌کنم. در سال‌هایی که در ‏یووه بودیم، هیچ نکته منفی‌ای از او ندیدم. کریستیانو با بقیه فرق ‏دارد. کاملاً مشخص است که او یک فوتبالیست خاص است. ولی با ‏این حال، زمانی‌که تیم یا هم‌تیمی‌ها به او نیاز دارند، هیچ‌وقت نه ‏نمی‌گوید و خودش را کنار نمی‌کشد؛ حتی در غذاخوری باشگاه.» ‏

کیه‌لینی درباره علت جدایی کریس رونالدو از رئال مادرید گفت: «ببینید کریستیانو به‌عنوان یک ابرستاره روحیه خاصی دارد. او برای ‏همه احترام قائل است؛ ولی غرور عجیب و غریبی دارد که می‌توانم آن ‏را عزت نفس توصیف کنم. رونالدو می‌خواست دنیا را تکان بدهد. ‏می‌خواست به همه ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است و به‌خاطر رئال مادرید نیست که چنین ستاره بزرگی شده است.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • معرفی سرمربی جدید بایرن مونیخ پس از بازی برگشت مقابل رئال مادرید
  • استیو مک منمن: تاثیر بلینگام از زیدان و رونالدو نازاریو در رختکن رئال مادرید بیشتر است
  • آنچلوتی: رئال مادرید در سطح خودش ظاهر نشد؛ بازی برگشت در برنابئو هیجان‌انگیز است
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!