Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@22:26:34 GMT

سقوط مینی بوس کارکنان ملی حفاری به دره/ ۲ نفر کشته شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۸۴۶۹۲

سقوط مینی بوس کارکنان ملی حفاری به دره/ ۲ نفر کشته شدند

اهواز - بر اثر سقوط مینی بوس حامل کارکنان عملیاتی شرکت ملی حفاری ایران به دره، دو نفر کشته و تعدادی مجروح شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، در یک سانحه  رانندگی در موقعیت جغرافیایی میدان نفتی بی بی حکیمه در استان کهگیلویه و بویر احمد، دو نفر از کارکنان دستگاه حفاری ۲۲ فتح شرکت ملی حفاری ایران کشته و تعدادی مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این حادثه ساعت ۱۹ یکشنبه (۱۹ فروردین) در نتیجه خارج شدن مینی بوس حامل کارکنان نوبت شب این دستگاه حفاری از مسیر اصلی  جاده رخ داد. 

به دنبال این حادثه، تیم های پزشکی و  آمبولانس های مورد نیاز توسط شرکت ملی حفاری ایران و شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و نیروهای امدادی این شهرستان به این موقعیت کوهستانی اعزام و انتقال مجروحان به بیمارستان های گچساران صورت گرفت. 

میدان نفتی بی بی حکیمه در گستره عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران قرار دارد و دکل ۲۲ فتح شرکت ملی حفاری ایران در این منطقه در حال حفر یک حلقه چاه است.
 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۴۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلا ۱۴ هزار نفر از کارکنانش را اخراج می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، محتوای یک متن ارسالی از سوی ایلان ماسک، بنیانگذار شرکت خودروسازی تسلا و یکی از ثروتمندترین افراد جهان، به کارکنان این شرکت خودروسازی حاکی از آن است که تسلا می‌خواهد ۱۰ درصد از نیروکار خود را اخراج کند.

ارزیابی‌ها حاکی از آن است که با توجه به آمار ۱۴۰ هزار نفری کارمندان تسلا، در این طرح قرار است در مجموع حداقل ۱۴ هزار نفر از کارکنان تسلا در سراسر جهان از کار بیکار شوند.

ماسک در شبکه اجتماعی X، توئیتر سابق، در این باره نوشته که هر پنج سال یکبار ما باید شرکت را برای دور بعدی رشد بازطراحی و سازماندهی کنیم.

نکته جالب آنکه از آخرین باری که ماسک دست به اخرج گسترده نیروهای تسلا زده تنها ۲ سال گذشته است. در آن زمان ماسک به مدیران تسلا گفته بود که من نسبت به اقتصاد آمریکا حس بسیار بدی دارم و تعداد کارکنان تسلا نیز بیش از حد زیاد است.

تسلا طی ماه‌های گذشته با افزایش شدید رقابت در بازار جهانی خودروهای برقی به خصوص از سوی تولید کنندگان چینی روبرو شده و از سوی دیگر فروش خودروهای تولیدی این شرکت در بازار آمریکا نیز کاهش یافته است.

کد خبر 6081673 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی ۲ کشته برجای گذاشت
  • سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی / ۲ نفر کشته شدند
  • رونمایی از مینی‌بوس دانش‌بنیان با ظرفیت ۲۱ نفر در سمنان
  • تسلا ۱۴ هزار نفر از کارکنانش را اخراج می‌کند
  • (ویدئو) اعتراض کارکنان گوگل به حمایت این شرکت از اسرائیل
  • اعتراض کارکنان گوگل به حمایت این شرکت از اسرائیل + فیلم
  • حفاری زیر دریای عمان با ماشین حفاری دانش‌بنیان ایرانی
  • شرکت پرتغالی: گروه کارکنان کشتی توقیف‌شده در امن و امان هستند
  • اجراي موفقیت‌آمیز ۲ هزار و ۲۰۰ كیلومتر توپكرانی در نفت و گاز گچساران
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم