Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@18:53:00 GMT

ضربان سنج اپل واچ برای اپل دردسرساز شد! +عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۸۴۸۸۲

ضربان سنج اپل واچ برای اپل دردسرساز شد! +عکس

خبرگزاری میزان- اپل ثبت اختراع کمپانی Omni MedSci در زمینه فناوری ضربان سنج را نقض کرده و باید به همین خاطر در دادگاه حاضر شود.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، اپل ثبت اختراع کمپانی Omni MedSci در زمینه فناوری ضربان سنج را نقض کرده و باید به همین دلیل در دادگاه حاضر شود.

این کمپانی با اقامه دعوای رسمی ادعا کرد اپل 3 ثبت اختراع این کمپانی را در اپل واچ خود بدون اجازه استفاده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اپل و کمپانی Omni MedSci بین سال‌های 2014 تا 2016 هم زمان با توسعه اپل واچ سری 1 و 2 درباره فناوری ضربان سنج مذاکره کردند اما هرگز به توافق رسمی دست پیدا نکردند. در طول این سال‌ها هر دو کمپانی اعلام کرده بودند که در حال مشارکت با یکدیگر در این زمینه هستند اما در نهایت اپل از بستن قرارداد با این کمپانی خودداری کرد.

کمپانی Omni MedSci متعلق به «محمد اسلام» است که وی در مجموع با ثبت 150 اختراع در 6 کمپانی ، فرد معتبری است که با حضور در دادگاهی در تگزاس شکایت رسمی خود از اپل را به جریان انداخت.

گفته می‌شود اپل در حال توسعه سری 4 ساعت هوشمند خود است که نمایشگر بزرگ‌تری داشته و سنسورهای آن از جمله حسگر ضربان قلب تفاوت انقلابی با سری فعلی خواهد داشت.

 

منبع: خبرآنلاین

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۴۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره‌های هالیوودی خواستار تغییر جهان با هنر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، ده‌ها چهره خلاق و فعال برجسته هالیوود نامه‌ای سرگشاده را در پاسخ به تعطیلی شرکت تولید فیلم «پارتیسیپنت» امضا کرده و از صنعت فیلم خواسته‌اند مانند این کمپانی به ایجاد تغییرات از طریق فیلم و تلویزیون بپردازد.

جورج کلونی، آلفونسو کوارون، ایوا دوورنی، جین فوندا، رجینا کینگ، وایولا دیویس، تارانا برک بنیانگذار «جنبش می تو»، وکیل حقوق مدنی برایان استیونسون از جمله امضاکنندگان این نامه هستند.

در نامه آمده است: وقتی با کمپانی «پارتیسیپنت» خداحافظی می‌کنیم، باید تاکید کنیم که اکنون داستان سرایی متکی بر ارزش‌ها بیش از هر زمان دیگری مورد نیاز است. اکنون یک اکوسیستم کامل از افرادی وجود دارد که با ۲۰ سال کار این کمپانی آماده همکاری با شما هستند.

«پارتیسیپنت» که سال ۲۰۰۴ توسط جف اسکول تاسیس شد، ماه پیش خبر تعطیلی خود را منتشر کرد. تعطیلی این شرکت که برنده ۲۱ جایزه اسکار و ۸۶ نامزدی شده بود و بیش از ۳.۳ میلیارد دلار در بازار جهانی فروش کرده بود و بر ساخت فیلم‌هایی درباره مسایل بشردوستانه، عدالت و فساد تاکید داشت، با موجی از تاسف در میان صنعت فیلم روبه‌رو شد.

«روما» ساخته آلفونسو کوارون که برنده اسکار ۲۰۱۸ شد و با دقت زندگی یک خانواده در مکزیکوسیتی را به تصویر می‌کشید، از جمله فیلم‌های این کمپانی بود که موجب ایجاد بحث‌هایی جدی پیرامون حقوق کارگران در مکزیک شد و در نهایت منجر به معرفی اولین منشور ملی حقوق کارگران خانگی به کنگره شد. این نوع تاثیر همان چیزی است که این گروه از بازیگران و چهره‌های صنعت فیلم می‌خواهند تا زنده بمانند، زیرا رسانه‌ها امروز در یک دوره ناپایدار حرکت می‌کنند.

جورج کلونی، ایوا دوورنی، رجینا کینگ، کری واشینگتن، آلفونسو کوارون، مایکل کیتون، دیگو لونا، چیوتل اجیفور، جین فوندا، ورا فارمیگا، مارتین شین، سوفیا بوش از جمله چهره‌هایی هستند که این نامه را امضا کرده اند.

کد خبر 6099017

دیگر خبرها

  • آرمین زارعی در بیمارستان بستری شد
  • بستری شدن آرمین زارعی خواننده به دلیل فشار عصبی
  • آرمین زارعی به دلیل فشارعصبی دربیمارستان بستری شد
  • چهره‌های هالیوودی خواستار تغییر جهان با هنر شدند
  • نکونام:می دانستیم غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز می‌شود/بازیکنان استقلال را با تیم رقیب قیاس کنید بعد نظر بدهید
  • پیروزی منچسترسیتی مقابل لسترسیتی با گل دیدنی وینسنت کمپانی (لیگ برتر انگلیس - 6 می، 2019) / فیلم
  • دوربرگردان دردسرساز در شهر رشت
  • نویدکیا: بازی مقابل صنعت نفت می‌تواند برای ما دردسرساز شود
  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات