Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-16@23:10:31 GMT

پُست تنابنده بعد از آخرین قسمت «پایتخت ۵» +عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۸۴۹۵۳

پُست تنابنده بعد از آخرین قسمت «پایتخت ۵» +عکس

ساعت 24- پست اینستاگرامی محسن تنابنده بعد از پخش آخرین قسمت سریال "پایتخت ٥"

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۴۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیماری در بیراهه زیبایی

  دراین میان، تزریق ژل هم ازاین قاعده مستثنا نیست؛تزریقی که می‌تواندعوارضی طبیعی که بعد ازچندروز و به‌صورت خودبه‌خود برطرف می‌شود را به همراه داشته باشد؛ اما برخی دیگر ازعوارض، آن‌قدر هم طبیعی نیستند ومی‌توانند فرد را به دردسرهایی جدی بیندازند، مانند پدیده نکروز! اما شما درباره نکروز ناشی از تزریق ژل چه می‌دانید؟

یکی ازعوارض تزریق ژل یا فیلر، می‌تواند وقوع نکروز باشد؛«پدیده‌ای که باعث از بین رفتن بافت قسمتی از پوست بدن می‌شود، به رنگ سیاه و بسیار تیره درمی‌آید و آن قسمت از بدن را دچار بدشکلی می‌کند.» این را دکتر امیرهوشنگ احسانی، متخصص پوست و استاد دانشگاه تهران می‌گوید که معتقد است این روزها آن‌قدر اقداماتی مانند تزریق ژل را بدیهی و دم‌دستی می‌پنداریم که به عوارض این‌چنین این عمل مانند به‌وجودآمدن نکروز فکر نمی‌کنیم. آن‌وقت است که وقتی با آن مواجه می‌شویم، مدام به‌دنبال علت و چرایی ماجرا می‌گردیم درصورتی‌که می‌توانستیم مانع وقوع آن شویم. 
   
چرا نکروز رخ می‌دهد؟
این‌طور که متخصصان می‌گویند، در اثر تزریق ژل، فیلر بینی یا فیلر بین دو ابرو برای ازبین‌بردن چین‌وچروک‌های آن قسمت، امکان صدمه به بافت وجود دارد و وقوع نکروز اتفاق عجیبی نیست؛ اتفاقی که در اثر دو عمل ممکن است با آن روبه‌رو شویم: «نوع ژل با توجه به عمق ناحیه مورد نظر انتخاب می‌شود. پس در درجه اول خوب است بدانیم که ماهیت ماده تزریقی در تزریق ژل و فیلر، ممکن است اثر فشاری داشته باشد و چنین بدشکلی و اتفاقی را رقم بزند.» در صورت رعایت‌نکردن این نکته و جابه‌جا تزریق‌کردن محصولات، در نواحی مورد نظر می‌تواند سطح ناهموار ایجاد شود. به‌طورکلی، تزریق ژل‌های نامرغوب، عوارض جبران‌ناپذیری دارد اما دکتر احسانی،احتمال دوم که سپردن این کار به دست غیرمتخصص است راعامل قوی‌تری برای بروز پدیده نکروز می‌داند: «بسیاری از افرادی که براثر نکروز پوستی به ما مراجعه می‌کنند،آن دسته ازکسانی هستندکه این قبیل اقدامات زیبایی را به دست آرایشگران وغیرمتخصصان سپرده‌اند؛ آن‌وقت است که تکنیک اشتباه آنها برای تزریق، تزریق ماده به داخل رگ و...باعث بسته‌شدن رگ،جمع‌شدن خون در نقطه‌ای ازبدن ودر نتیجه ازبین‌رفتن بافت آن قسمت وسیاه‌شدنش می‌شودو اصطلاحا نکروز رخ می‌دهد.» 
   
به دنبال درمان
تجربه قریب‌به‌اتفاق متخصصان این است به محض این‌که پزشکان مشکوک شدند که جریان خون به خطر افتاده است، مهم‌ترین گام این است که بلافاصله تزریق هر محصول دیگری را قطع کرده، آن ناحیه مشخص را ماساژ داده و با تزریق آنزیم، این عارضه را رفع کنند؛ اما اگر زمانی طولانی از وقوع نکروز بگذرد، طبیعتا درمان‌ها سخت‌تر خواهد شد. این بیماری نیاز به درمان‌هایی به واسطه لیزر، انجام PRP و دیگر اقدامات درمانی که زمان‌بر و سخت‌تر دارد. 

همیشه پیشگیری بهتر از درمان است
به‌طورکلی دست‌بردن در روال طبیعی بدن، خواه درمانی و خواه زیبایی، می‌تواند عوارضی داشته باشد؛ اما دربروز نکروز پوستی که یکی از عوارض تزریق ژل است، مهم‌ترین پیشگیری، رجوع به متخصص است. موضوعی که دکتر احسانی بر آن تاکید دارد و می‌گوید ممکن است براثر تزریق ژلی که متخصص انجام می‌دهد هم عارضه نکروز رخ بدهد اما فرق و تفاوت اصلی با غیرمتخصص این است که پزشک می‌داند درصورت بروز این پدیده،چطور آن رابرطرف کند:«اگر درزمانی کمتراز۲۴ ساعت، آنزیم تزریق شود، ژل‌هایی که در آن قسمت تجمع پیدا کرده‌اند وباعث نکروزشده‌اند آب می‌شوندوپوست تا حدود قابل‌توجهی، دوباره خودش را بازیابی می‌کند.» به نظر می‌رسد که گذشت زمانی بیشتر ازیک روز،باعث ازدست‌رفتن فرصت برای درمان اتفاق پیش‌آمده است.برای همین است که تنها پیشگیری موثردرچنین اقدامی، پرهیز ازمراجعه به غیرمتخصص وآرایشگران برای اقدامات زیبایی، صرفا به خاطر کمی قیمت کمتر است:«درصورتی‌که گاهی هزینه‌های سنگین‌تری به فرد متحمل خواهد شد.» 

دیگر خبرها

  • گل ها و مهارت های برتر کول پالمر با پیراهن چلسی در فصل 2023/24 (قسمت اول) / فیلم
  • ببینید | مستند «دشمن خوبی» - قسمت اول
  • مستند «دشمن خوبی» - قسمت اول
  • (ویدئو) دانلود قسمت سیزدهم سریال نوخ ۵ | قسمت ۱۳ نون خ ۵
  • بیماری در بیراهه زیبایی
  • عکس| تصویر همسر واقعی «جومونگ» لو رفت!
  • (ویدئو) دانلود قسمت ۱۲ سریال نوخ ۵
  • تیکه دوباره و جدید سریال نون خ به وحید شمسایی! + ویدئو
  • گناه فیلم فارسی‌سازی
  • دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۰ دهم ( قسمت 10 فصل 2 زودیاک ) با حجم نیمه رایگان