Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - فرماندار شهرستان ورامين گفت: چندين طرح عمراني بهسازي با صرف اعتباري بالغ بر 26 ميليارد ريال طي سال گذشته در روستاههاي فاقد دهياري اين شهرستان اجرا شد.

به گزارش ايرنا، محمدرضا يوسفي روز يکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: 10 روستاي شهرستان ورامين به دليل جمعيت کم، دهياري ندارند که اين امر موجب کم توجهي دولت براي ارائه خدمات موردنياز و اجراي طرح هاي عمراني براي بهسازي و عمران اين روستاهها نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: برهمين اساس سال گذشته 26 ميليارد و 790 ميليون ريال اعتبار صرف اجراي طرح هاي عمراني و بهسازي دراين روستاههاي کم جمعيت شهرستان ورامين شد.
يوسفي افزود: اعتبار موردنياز براي اجراي اين پروژه هاي عمران روستايي از محل ماليات بر ارزش افزوده تامين و اختصاص يافته است.
وي، بهسازي معابر و جدول گذاري در روستاههاي ايجدانک، قشلاق شمس آباد، حاجي آباد سالار و اقباليه، نوسازي و بهسازي شبکه برق روستاي تجره ، احداث پل در روستاي حصار کوچک و آسفالت و بهسازي شبکه آب و برق روستاي حصار سرخ را از جمله پروژه هاي عمراني اجرا شده در روستاههاي فاقد دهياري شهرستان ورامين عنوان کرد.
فرماندار ورامين همچنين با اشاره به طرح هاي اجرا شده براي حمايت از جامعه عشايري شهرستان، گفت: 2 ميليارد و 500 ميليون ريال در سال گذشته براي اجراي طرح هاي عمراني، خدماتي و رفاهي عشاير جنوب دشت ورامين هزينه شده است.
شهرستان ورامين با بيش از 300 هزار نفر جمعيت در 35 کيلومتري جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254**1625
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۴۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب

محمد فرهاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی جلسه‌ای که با زندیان نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس برگزار شد، قرار است اجرای چهار کیلومتر لوله کشی انتقال آب آشامیدنی از مجتمع قشلاق به توپ آغاج انجام شود.

وی افزود: با این اقدام علاوه بر تأمین آب شهر توپ آغاج به طور کامل، آب شرب روستاهای چغور قشلاق، سید حسین، کهیل، حسین آباد، بیانلو، شیرین بلاغ و قراجلو نیز تأمین خواهد شد.

وی تصریح کرد: اجرای تصفیه خانه بخش چنگ الماس از محل سد تالوار نیز در دستور کار است که پس از اجرای آن آب آشامیدنی روستاهای بخش چنگ الماس به طور کامل و پایدار تأمین می‌شود.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: تأمین موقت آب آشامیدنی روستاهای بخش چنگ الماس (حسن تیمور، زینل، چپغلو، جعفرآباد، چنگ الماس، فتح آباد، همایون) از طریق چاه عمیق در روستای چولجه که مطالعات آن به زودی آغاز شده انجام خواهد شد؛ ضمن اینکه با احداث چاه عمیق روستای گل تپه طغامین، آب مورد نیاز این روستا و روستای آغبلاغ به مرحله اجرا می‌رسد.

فرهاد اضافه کرد: از طریق مجتمع اوباتو آب شرب روستاهای کچه گنبد، کوتان، قزلبلاغ، خوشمقام، جعفر آباد تأمین و عملیات اجرایی آن در نیمه نخست سال جاری آغاز می‌شود.

کد خبر 6094467

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد
  • اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب
  • ورامین مرکز استان تهران شرقی می‌شود
  • ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد
  • پیشرفت ۹۸ درصدی طرح‌های عمرانی با اعتبارات آلایندگی در بندرماهشهر
  • کارت سوخت این خودرو ها باطل می شود
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد