Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-16@23:43:09 GMT

آئین جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۸۵۱۰۶

با حضور پرشور مردم مؤمن و انقلابی سرزمین حماسه ساز شش مهر و چهارم آذرماه, آئین یاد بود جانباز شهید رضاعبدالوند برگزار می‌شود.

این آئین یکشنبه 19 فرودین ماه و از ساعت 15 تا 17:30 دقیقه در مسجد ابوالفضل(ع) شهرستان اندیمشک برگزار و یاد و خاطر شهدای هشت سال دفاع مقدس, گرامی داشته شد.

در این آئین معنوی, مردم پر افتخار شهر حماسه ساز و یک هزار شهید اندیمشک با حضور در مسجد ابوالفضل(ع) بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید بیعت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانواده معظم شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم نیز در آئین یاد بود جانباز شهید رضا عبدالوند, بار دیگر بر استمرار مسیر ولایت فقیه وارزش‌های اسلامی و انقلابی ما تاکید می‌کنند.

  جانباز شهید رضا عبد الوند در تاریخ 27 شهریورماه سال 1360 در دهلاویه از ناحیه پهلوی چپ، قلب، قطع پای چپ و موج گرفتگی به درجه جانبازی نائل آمد و پس از آن به نام اسوه صبر و مقاومت لقب گرفت.

این جانباز پر افتخار 70 درصد جنگ تحمیلی, پس از سال‌ها مقاومت و پایداری در چهاردهم فرودین ماه امسال و بر اثر شدت جراحت ناشی از جنگ تحمیلی در بیمارستان شفای  شهرستان ساری دار فانی را وداع گفت و به هم رزمان شهیدش پیوست.

پس از آن پیکر پاک و مطهر شهید والا مقام رضا عبدالوند 15 فروردین ماه امسال و با حضور مردم ولایت مدار شهرستان ساری از مسجد جامع به سمت گلزار شهدای ملا مجدالدین ساری, تشییع و مراسم یادبود این شهید والا مقام نیز در حسینیه روستای آبندانکش ساری برگزار و شهروندان شهرهای مختلف ایران اسلامی با فرزند خود وداع کردند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۵۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی جمشیدی ظهر سه شنبه در آئین تجلیل از هنرمندان برتر بسیجی استان افزود: این سازمان دوهزار عضو در استان دارد و فعالیت‌هایی مانند کارگاه‌های توانمندسازی همچون عکاسی، بازیگری برای هنرمندان بسیجی داشته و نشست هم اندیشی هنرمندان نیز در راستای توانمند سازی هنرمندان بسیجی برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: در این راستا به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در آئینی از هنرمندان برتر بسیجی استان تجلیل شد.

جمشیدی افزود: در این آئین یاد و خاطره شهید هنرمند مرتضی آوینی که در بیستم فروردین ماه در منطقه فکه خوزستان در حین فیلم برداری به شهادت رسیده بود و همین طور شهید شاخص بسیج هنرمندان کشور شهید «مجید فریدفر» گرامی داشته شد.

وی تصریح کرد: آئینی نیز به مناسبت سالروز تأسیس بسیج هنرمندان در بیستم فروردین ماه برگزار شد و مدیران کانون‌های بسیج هنرمندان، مسئولان انجمن‌های ادبی هنری و مسئولان فضای مجازی بسیج هنرمندان تجلیل شدند.

کد خبر 6079914

دیگر خبرها

  • یادواره ۳۲ شهید امدادگر اردبیل برگزار می‌شود
  • پیام تسلیت فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود
  • پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • عروج جانباز سرافراز دفاع مقدس حاج محمد(جمعلی) کیانی
  • حاج محمد کیانی جهادگر و راوی دوران دفاع مقدس
  • یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست
  • درگذشت رزمنده دوران دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری
  • آئین تجلیل از همسران شهدای دشتی و تنگستان برگزار می شود
  • تشییع پیکر رزمنده ۸ سال دفاع مقدس در آبادان