Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال اینتر میلان در هفته سی و یکم رقابتهای سری آ ایتالیا متحمل شکست شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هفته سی و یکم رقابتهای سری آ ایتالیا روز یکشنبه با برگزاری دیدار تیم های تورینو و اینتر میلان پی گرفته شد که نتیجه آن یک بر صفر به سود تورینو رقم خورد.

آدام لیائیچ در دقیقه ۳۶ تنها گل بازی را برای تورینو به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینتر میلان با این باخت فرصت بزرگ صعود به رده سوم را از دست داد و با ۵۹ امتیاز در رده چهارم جدول باقی ماند.

تیم رم با ۶۰ امتیاز مکان سوم جدول را در اختیار خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۵۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایر، اینتر و شرکا: تیم‌هایی که زودتر قهرمان شدند

به گزارش "ورزش سه"، هنوز چند هفته دیگر به پایان فصل 24-2023 باقیمانده ولی تکلیف قهرمان چندین لیگ اروپایی مشخص شده است. در میان پنج لیگ معتبر اروپا، لورکوزن و اینتر قهرمانی خود را مسجل کرده اند. در اسپانیا رئال مادرید هفت امتیاز دیگر نیاز دارد و در فرانسه نیز پی اس جی احتمالا قهرمان می شود. در لیگ برتر انگلیس اما رقابت قهرمانی داغ است.

 

بایرلورکوزن امسال برای بردن جام عجله داشت. چند هفته دیگر باقیمانده ولی آنها قبلاً قهرمان بوندسلیگا شده اند.

79 امتیاز پس از 29 بازی کافی بود تا اولین قهرمانی باشگاه در آلمان رقم بخورد. اما بایر تنها باشگاهی در اروپا نیست که توانسته است قهرمانی اش را مسجل کند.

اسلوان براتیسلاوا در حال حاضر در اسلواکی تاج و تخت را به دست آورده است، در حالی که 5 هفته به پایان مسابقات باقی مانده است. قهرمان اسلواکی در حال حاضر 16 امتیاز از تعقیب کننده خود اسپارتاک ترناوا جلوتر است. برای اسلوان این بیست و دومین قهرمانی در تاریخ باشگاه است.

همچنین  در ولز نیو سنتز بار دیگر بر لیگ برتر تسلط یافت و به طرز چشمگیری از عنوان قهرمانی سال قبل خود دفاع کرد. این تیم مانند لورکوزن هنوز در فصل جاری شکست نخورده است و تا کنون 20 پیروزی از 22 بازی لیگ را جشن گرفته است. 

قره باغ هم در آذربایجان تمام تلاش خود را کرد و یازدهمین قهرمانی خود را به دست آورد. هنوز شش هفته تا پایان لیگ باقی مانده است، اما اختلاف قره باغ از نفتچی باکو در حال حاضر 25 امتیاز است.

از عصر دوشنبه یک قهرمان دیگر از لیگ های معتبر اروپا مشخص شد: اینترمیلان. نراتزوری پیروزی 2-1 دربی را برابر میلان جشن گرفت و 5 هفته زودتر قهرمان شد.

با نگاهی به لیگ یک فرانسه، به نظر می رسد قهرمانی پاریسی ها مسئله زمان است و آنها یازده امتیاز از تعقیب کننده خود موناکو جلوتر هستند.

در اسپانیا، رئال مادرید در ال کلاسیکو عصر یکشنبه 3-2 پیروز شد و برتری خود را نسبت به بارسلونا به 11 امتیاز رساند. شش هفته هنوز باقیمانده و رئال هفت امتیاز دیگر می خواهد.

شرایط در انگلیس ولی کاملا متفاوت است. یک نبرد سه جانبه بین منچسترسیتی (73 امتیاز و یک بازی کمتر)، آرسنال (74) و لیورپول (74) وجود دارد. بنابراین رقابت می تواند تا پایان فصل هیجان انگیز باقی بماند.

دیگر خبرها

  • اینترمیلان برای بیستمین بار قهرمان لیگ ایتالیا شد
  • بایر، اینتر و شرکا: تیم‌هایی که زودتر قهرمان شدند
  • لجبازی میلان با اینتر: جشن قهرمانی ممنوع!
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا ؛ پیروزی افعی‌ها برابر رقیب سنتی
  • دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • اینتر و تکرار سریع‌ترین قهرمانی تاریخ سری آ برای دومین بار