Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوازده عضو یک خانواده یمنی از جمله چند زن و کودک در حمله هوایی ائتلاف متجاوز سعودی به تعز به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، در حمله هوایی ائتلاف متجاوز سعودی به خانه ای مسکونی در منطقه «دمنه خدیر» در استان تعز یمن ۱۲ نفر از جمله چند زن و کودک از یک خانواده به شهادت رسیدند.

همچنین در حمله دیگر ائتلاف سعودی به منطقه المحول در همین منطقه یک شهروند یمنی شهید و ۴ نفر دیگر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که ائتلاف متجاوز سعودی بیش از سه سال است تجاوز به یمن را آغاز کرده است.

در طول این تجاوز هزاران نفر از مردم یمن شهید و زخمی و خسارات زیادی نیز به زیرساخت های این کشور وارد شده است.

منبع: مهر

کلیدواژه: شهر تعز عربستان یمن ایالات متحده آمریکا سوریه روسیه فلسطین رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ عراق ترکیه ایران اسرائیل انگلیس افغانستان فرانسه داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۵۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راننده تاکسی، زنان را بعد از تجاوز می‌کشت

راننده هندی زنان مسافر را به مکان‌های خلوت می‌برد و بعد از تجاوز آن‌ها را به قتل می‌رساند.

به گزارش همشهری، ۲۸ فوریه امسال پلیس هند در جریان کشف جسدی در منطقه جنگلی اوتار پرادش از ایالت‌های شمالی هند قرار گرفت. مأموران پلیس بلافاصله خود را به محل کشف جسد رساندند و بعد از بررسی صحنه جرم، جسد را به پزشکی قانونی منتقل کردند.

در آنجا مشخص شد که جسد متعلق به زنی ۵۵ ساله اهل منطقه موهالی است که روز گذشته ناپدید شده و خانواده‌اش پلیس را در جریان قرار داده‌اند.

در تحقیقات بعدی پلیس معلوم شد که قتل این زن مشابه قتل دیگری در سال گذشته است. پلیس مطمئن شد که با یک قاتل سریالی روبه‌روست که در سال ۲۰۲۲ یک زن ۴۰ ساله را به همین روش به قتل رسانده است.

در جریان تحقیقات پلیس، لباس خونی مردانه در منطقه جنگلی نزدیک دریاچه داناس حوالی محل جنایت پیدا شد که پلیس حدس زد باید لباس قاتل باشد. با این سرنخ تحقیقات گسترده‌ای برای پیدا کردن قاتل سریالی آغاز شد و پلیس توانست رد قاتل را پیدا و هویتش را با نام مونوکومار ۳۸ ساله و راننده تاکسی شناسایی کند. مونو اول ماه می‌در مخفیگاهش توسط پلیس دستگیر شد.

در بازجویی‌ها، پلیس متوجه شد که او همچنین در سال ۲۰۱۰، یک دانشجوی ۲۲ ساله را به قتل رسانده است. مونو کومار در اعترافاتش به پلیس گفت که به‌عنوان راننده به جا‌های مختلف رفت‌وآمد دارد، حتی به ایالت‌های همسایه نیز می‌رود و مسافر می‎برد. قربانیانش نیز از مسافرانش بوده‌اند که آن‌ها را به منطقه خلوت و جنگلی برده و به قتل رسانده است.

آخرین قربانی را نیز ابتدا به او تجاوز کرده و بعد از خفه‌کردن با سنگ سرش را شکسته و گوشواره و خلخالش را دزدیده و فرار کرده است. پلیس معتقد است که، چون متهم راننده تاکسی بوده و به ایالت‌های مختلف سفر می‌کرده، ممکن است در ایالت‌های دیگر نیز مرتکب جنایات مشابهی شده باشد. تحقیق در این زمینه ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • راننده تاکسی، زنان را بعد از تجاوز می‌کشت
  • حماس: حمله صهیونیست‌ها به رفح ناکام‌کردن توافق آتش‌بس است
  • لحظه تجاوز تانک‌های رژیم صهیونیستی به گذرگاه رفح+فیلم
  • تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • هشدار آنروا درباره عواقب هرگونه تجاوز صهیونیست‌ها به رفح
  • روز ۲۱۳ طوفان‌الاقصی|دستور ارتش اسرائیل برای تخلیه رفح
  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در موج حملات هوایی علیه رفح
  • حملات توپخانه‌ای ارتش عربستان به سوی شهروندان یمنی | ۱۰ یمنی زخمی‌ شدند
  • زخمی‌ شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • زخمی‌شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان