Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-19@05:21:33 GMT

مینی بوس نفت در گچساران واژگون شد – ۲ کشته ۱۴ مجروح

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۸۵۹۸۲

مینی بوس نفت در گچساران واژگون شد – ۲ کشته ۱۴ مجروح

استان‌ها > کهگیلویه و بویراحمد - مینی بوس شرکت ملی حفاری در نزدیکی کاکامبارک منطقه بی بی حکیمه گچساران درجاده فرعی با ۱۶سرنشین واژگون وبه دره ای سقوط کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج ،رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از واژگونی مینی‌بوس شرکت نفت و گاز گچساران در مسیر امامزاده کاکامبارک و کشته و مصدوم شدن ۱۶ نفر خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلال پوران فرد در جمع خبرنگاران بیان کرد:علت حادثه آنچنان که گزارش شده است روبرو شدن یک دستگاه تریلر با مینی بوس عنوان شد که باعث خارج شدن مینی بوس از جاده و سقوط به دره شده است.

پوران فرد ادامه داد : حال برخی از مصدومان که به بیمارستان گچساران منتقل شده اند وخیم گزارش شده است.

 

جلال پوران فرد با بیان اینکه این واژگونی ساعت ۱۹و۲۵ دقیقه به وقوع پیوسته است، گفت: درگزارش اولیه ۱۶ مصدوم و یک فوتی درپی داشته که وضعیت دو مصدوم وخیم گزارش شده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی عنوان کرد: در پی اعلام این خبر بلافاصله ۵ دستگاه آمبولانس از گچساران، امامزاده جعفر، دیل، بی بی حکمیه(س) و ۲ دستگاه آمبولانس با هماهنگی لازم از بوشهر (شهرستان دیلم) به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه ۱ نفر در دم جان باخته بود، افزود: ۷ مصدوم به شهرستان دیلم منتقل و مابقی به بیمارستانهای گچساران انتقال داده شدند که یک نفر دیگر از مصدومین نیز جان باخت.

جلال پوران فرد اذعان نمود: وضعیت دو مصدوم انتقالی وخیم اعلام شده است.

 

46

 

کلید واژه‌ها : استان کهگیلویه وبویراحمد - تصادفات رانندگی - بیمارستان -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه وبویراحمد تصادفات رانندگی بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۵۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در کبودرآهنگ هفت مصدوم و یک کشته برجا گذاشت

گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ دکتر محمدرضا شکوهی گفت: ساعت ۱۷.۳۰ گزارش تصادف خودرو سواری پژو و نیسان به واحد ارتباطات و کنترل عملیات اورژانس در محور کبودرآهنگ به سوباشی نرسیده به کوهین اعلام شد.

او گفت: بلافاصله عوامل اورژانس کوهین، علیصدر و کبودرآهنگ به محل حادثه اعزام شدند.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: در این حادثه مرد ۴۴ ساله در دم جان باخت و مصدومان، یک خانم ۳۷ ساله، کودکی ۶ ساله و بقیه نیز مردانی ۲۶ تا ۳۵ ساله بودند.

دیگر خبرها

  • تصادف در کبودرآهنگ هفت مصدوم و یک کشته برجا گذاشت
  • انفجار کپسول گاز در گچساران با دو مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای مینی‌بوس و چند سواری در سبزوار ۲۰ مصدوم داشت
  • ۲۰ مصدوم در تصادف مینی‌بوس با خودرو در جادهٔ سبزوار - بردسکن
  • واژگونی خودروی سواری با یک کشته و سه مجروح در اهر
  • واژگونی پژو با یک کشته و سه مجروح در اهر
  • ۳ کشته و ۱ مصدوم در برخورد سمند با کامیون
  • ۳ کشته و یک مصدوم در تصادف کامیون و سمند در گچساران
  • سانحه رانندگی در گچساران با سه کشته و یک مصدوم
  • سه کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی دوگنبدان