Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از پايگاه اينترنتي اکسپرس  اخباري منتشر شده مبني براينکه نيروي هوايي سوريه موشکهايي را رهگيري کرده است.
همچنين گزارش هايي وجود دارد مبني براينکه کشتي هاي جنگي آمريکا از دريايي مديترانه موشکهاي توماهاوک به سوريه شليک کرده اند.
اين گزارش هاي تاييد نشده است اما تصاوير ويدئويي منتشر شده که در آنها جسم ناشناسي در حال پرواز در آسمان لبنان ديده مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاربراني در توئيتر اعلام کرده اند که آمريکا حمله گسترده اي را عليه سوريه آغاز کرده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۶۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز نگرانی گزارشگر سازمان ملل از تعلیق دانشجویان دانشگاه کلمبیا

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در امور حقوق بشر اعلام کرد که گزارش‌هایی مبنی بر تعلیق دانشجویان دانشگاه کلمبیا در آمریکا در صورتی که به اعتراضات خود پایان ندهند، دریافت کرده است.

مری لاولور گفت: «من گزارش‌های نگران‌کننده‌ای مبنی بر اینکه دانشجویان اگر به اعتراضات مسالمت‌آمیز خود در دانشگاه کلمبیا در ایالات متحده پایان ندهند، با تعلیق مواجه می‌شوند، دریافت کرده‌ام.»

وی خاطرنشان کرد: «این اقدام نقض آشکار حق آنها برای تجمع مسالمت‌آمیز است.»

گفتنی است، تظاهرات در حمایت از فلسطین توسط دانشجویان در بسیاری از ایالت‌ها و دانشگاه‌های مختلف در سراسر ایالات متحده ادامه دارد.
 

دیگر خبرها

  • احضار  فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطلب درباره نیکا شاکرمی
  • انتشار نماهنگ زیبای نامه‌ای برای تو +فیلم
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به یمن
  • جواد افهمی با یک رمان در محور مقاومت به نمایشگاه می‌آید
  • ابراز نگرانی گزارشگر سازمان ملل از تعلیق دانشجویان دانشگاه کلمبیا
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس
  • شواهدی مبنی بر دفن افراد شکنجه‌شده در آودیوکا وجود دارد
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت