Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از تیم‌های اروپایی به دنبال جذب بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در هفته ۲۷ رقابت‌های لیگ برتر با گل وحید امیری توانست مقابل پدیده به پیروزی برسد و با مجموع ۶۰ امتیاز قهرمان لیگ هفدهم شود.

وحید امیری در لیگ هفدهم توانست ۶ پاس گل و دو گل برای سرخپوشان به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن تاثیرگذار قرمزها تا پایان فصل قرارداد دارد و هنوز صحبتی از تمدید قرارداد با این بازیکن به گوش نمی‌رسد.

ملی ‌پوش تیم ملی کشورمان که به دلیل عملکرد خوب توسط کی‌روش در ترکیب اصلی تیم ملی قرار گرفت ظاهرا از تیم اروپایی پیشنهاد بسیار خوبی دارد، یکی از تیم‌های لیگ هلند به دنبال جذب امیری است. به احتمال زیاد وی در نقل و انتقالات تابستانی راهی اروپا می‌شود.

آخرین خبر

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۶۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط

در حالی که تیم فولاد خوزستان در آستانه سقوط از لیگ برتر قرار دارد، سرمربی این تیم خواهان قرارداد سه ساله با باشگاه خوزستانی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فولاد خوزستان در فصل بیست‌وسوم لیگ برتر حال و اوضاع خوبی ندارد و یکی از کاندیدای سقوط به لیگ دسته یک به شمار می‌رود. این تیم در فصل جاری چهار مرتبه مربی استخدام کرده و آخرین بار عبدالله ویسی در 26 اسفند ماه 1402 به‌عنوان سرمربی خوزستانی‌ها انتخاب شد.

مورد عجیب بازیکن فولاد؛ 7 فصل و فقط 16 دقیقه بازی

ویسی در فوتبال خوزستان شناسنامه‌دار است. او با استقلال خوزستان توانسته است به‌عنوان قهرمانی لیگ برتر برسد و فصل گذشته با حفظ صنعت نفت آبادان در لیگ برتر خودش را اثبات کرد، اگر چه ابتدای این فصل اوضاع بر وفق مراد ویسی پیش نرفت. ویسی در نیم‌فصل اول نتوانست با نفت آبادان نتایج خوبی بگیرد، با این وجود او از انتخابش به‌عنوان مربی فولاد در مقطع فعلی خیلی خوشحال نیست، چرا که معتقد است وقتی حال و اوضاع تیم‌های خوزستانی خوش نیست به وی اعتماد می‌شود. این سرمربی بارها مستقیم و غیرمستقیم به این موضوع اشاره کرده است که باشگاهی مانند فولاد را با برنامه‌ای سه ساله در اختیار وی قرار بدهند تا در سال آخر به جایگاه موردنظر هواداران برساند. البته او تأکید دارد، طی سه سال نباید انتقادی از وی صورت بگیرد.

این در حالی است که فولاد ابتدا باید چالش بقا در لیگ برتر را برای خودش حل کند. بازی‌های باقیمانده این تیم خوزستانی مقابل رقبایی مانند آلومینیوم، تراکتور، استقلال و نساجی است که عملیات بقای این تیم را بسیار سخت می‌کند. به نظر می‌رسد ویسی باید ابتدا تمرکزش را در بازی‌های باقیمانده حفظ و با کارش اثبات کند که بهترین گزینه برای قرارداد بلندمدت با باشگاه خوزستانی است. قطعاً امثال این مربی ایرانی هر نتیجه‌ای کسب کنند بهتر از مربی خارجی اسپانیایی است که بدون دستاورد باعث خروج ارز از کشور می‌شوند.

نباید فراموش کرد که فولاد به گفته مدیرعاملش بالاترین سقف بودجه لیگ برتر را داشته است و براساس این بودجه توقع بهترین نتایج از آن می‌رود، تیمی که در حال حاضر قعرنشین لیگ برتر است و هواداران این تیم از ابتدای فصل گذشته با مدیران این باشگاه خوزستانی برای انتخاب مربیان اختلاف داشتند و آستانه تحمل‌شان برای فصل بعد بسیار پایین خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • مذاکرات مثبت لیورپول با فاینورد برای جانشینی اشلوت با کلوپ
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد
  • بهترین خبر ممکن برای بارسلونا از هلند
  • آشوب و آتش در فوتبال اروپا؛ آتش نشان ها ناجی تماشاگران (+عکس)
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • معضلی که این فصل پرسپولیس را آزار داد