Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: استکبار از اینکه سرمایه‌های ارزشمند انقلاب امروز تکثیر شده و جوانان مدافع حرم مانع جدی در برابر تحجر و خشونت داعش هستند، عصبانی است.سعید جلیلی در دیدار با برخی از دانشجویان با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: دشمنان به صراحت بیان می کنند که نمی‌توانند محبوبیت و اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه را تحمل کنند و عصبانی هستند که در دهه ۹۰ جوانان ما با همان شور دهه ۶۰ مصمم به مبارزه با مزدوران آنها هستند و جان خود را هم در این راه فدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: برای دشمنان قابل تحمل نیست که شهدای مدافع حرم به عنوان جوانان دهه ۹۰، همان پرچم عزت و آزادی خواهی ملت‌ها را مانند جوانان دهه ۶۰ به اهتزاز در آورده‌اند.

وی افزود: استکبار از اینکه سرمایه‌های ارزشمند انقلاب امروز تکثیر شده و جوانان مدافع حرم مانع جدی در برابر تحجر و خشونت داعش هستند، عصبانی است. آنها از اینکه جوانان ما با پیروی از ولایت مدافع امنیت، آزادی و آزاد فکری در منطقه هستند نگرانند و به همین دلیل دنبال اتهامات واهی به انقلاب اسلامی هستند.

جلیلی با بیان اینکه اگر نتانیاهو، ترامپ، ترزامی و بن سلمان ما را به «سلطه جویی منطقه‌ای» متهم می‌کنند برای آن است که دفاع رهبری و مردم ما از مردم مظلوم فلسطین را «سلطه جویی منطقه‌ای» می‌نامند، اظهار کرد: آنها دفاع از کشورهای منطقه را در برابر اشغالگری امریکا «سلطه جویی منطقه‌ای» می دانند، آنها مبارزه با پیاده نظام امریکا و رژیم صهیونیستی چون داعش را «سلطه جویی منطقه‌ای» می‌خوانند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی خاطرنشان کرد: کسانی که جمهوری اسلامی را هم نوا با امریکا و اسلام امریکایی متهم به «سلطه جویی منطقه‌ای» می‌کنند آیا نباید از این تحلیل خود احساس شرم کنند؟ آیا تحلیل‌های همسو با امریکا و اسلام امریکایی را می‌توان بیان صادقانه از توصیف وضع موجود تلقی کرد؟ کسانی که چنین جملاتی را بیان می‌کنند باید در پیشگاه شهدا استغفار کنند و از خانواده محترم شهدای حرم عذرخواهی کنند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۶۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد

مدافع باتجربه بوروسیا دورتموند از پیروزی برابر پاری سن ژرمن بسیار خوشحال است با این حال تاکید کرد که شرایط برای صعود به فینال سخت است.

به گزارش ایسنا، بوروسیا دورتموند در دیدار رفت برابر پاری سن ژرمن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با یک گل به پیروزی دست پیدا کرد تا امیدوار به صعود به فینال ومبلی باشد.

به نوشته کیکر، متس هوملس بعد از بازی گفت: بازی سختی بود اما رقابت با حریفان با حضور این هواداران همواره لذت بخش و زیبا است. بازیکنان دورتموند برای پیروزی در این بازی ۱۰۰ درصد توان خود را گذاشتند و به همین خاطر بسیار خوشحالیم. من هم در کنار دیگر بازیکنان شب خوبی را تجربه کردم.

او ادامه داد: به نظرم این بهترین بازی ما نبود با این حال توانستیم به پیروزی برسیم. این بسیار امیدوارکننده است که حتی در شبی که بهترین بازی خود را به نمایش نمی‌گذاریم موفق به کسب پیروزی می شویم؛ آن هم برابر تیمی که بسیار باکیفیت و خوب است.

بوروسیا دورتموند در یازده بازی اخیر خانگی خود در لیگ قهرمانان اروپا متحمل شکست نشده است.

هوملس درباره این رکورد خاص گفت: می دانیم که در اینجا شکست دادن ما بسیار سخت است. وقتی در این ورزشگاه به میدان می روی به خوبی متوجه چنین چیزی می شوی. بازی رفت به پایان رسید و اکنون یک رویارویی بزرگ و سخت دیگر باقی مانده است.

مدافع دورتموند در پایان گفت: ۹۰ دقیقه دیگر تا فینال باقی مانده است. ما به دنبال صعود به ومبلی هستیم. برای رسیدن به فینال با قلب خود بازی خواهیم کرد. در آستانه رسیدن به خط پایان هستیم و باید تلاش زیادی از خود نشان داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دوقطبی خطرناک برای بایدن/ اعتراضات دانشجویی شگفتی انتخابات را رقم خواهد زد؟
  • پاسداری از خون و راه شهدا، رسالت همگانی
  • کاهش ۵ درصدی ذخیره آب سد یامچی اردبیل
  • فلسطین به مسأله اول جهان تبدیل شده است
  • تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان در کرمانشاه
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • فیلم/تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • ضرورت آرایش جنگی رسانه‌های کشور در برابر رسانه‌های نظام سلطه
  • هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد