Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:06:33 GMT

10 درصد تاکسیها در مشهد فرسوده هستند

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۸۶۵۱۷

10 درصد تاکسیها در مشهد فرسوده هستند

مشهد- ایرنا- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: 10 درصد از مجموع 13 هزار دستگاه تاکسی فعال در سطح این کلانشهر فرسوده هستند.

سیدمهدی علوی مقدم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا شمار تاکسیهای فرسوده را هزار تا هزار و 500 دستگاه ذکر و بیان کرد: ظرف 2 سال اخیر پنج هزار دستگاه تاکسی فرسوده در مشهد از رده خارج شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: روزانه حدود 6 میلیون سفر درون ‌شهری در مشهد انجام می شود که 23 درصد آن با استفاده از ناوگان تاکسیرانی صورت می گیرد.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد همچنین به فعالیت تاکسیهای اینترنتی اشاره و بیان کرد: لایحه نحوه فعالیت این تاکسیها در شورای شهر مشهد تدوین و برای بررسی نهایی به استانداری خراسان رضوی ارسال شد اما هنوز ابلاغ نشده است.
وی افزود: هم اکنون 6 شرکت تاکسی هوشمند در سطح کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد فعالیت می کنند.
7505/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد نوسازي تاكسي فرسوده مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۶۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد

محمود یزدی گفت: این تسهیلات با هدف توسعه، تامین سرمایه ثابت و در گردش تعاونی ها، از محل منابع داخلی بانک ها و بند "ب" تبصره ۱۶ بودجه ۱۴۰۱ اعطا شده است.

وی اظهار کرد: در مجموع ۷۷۸ شرکت تعاونی در سبزوار فعال است که از طریق فعالیت آن‌ها برای بیش از ۱۳ هزار نفر اشتغال ایجاد شده است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار گفت: عمده تعاونی های ایجاد شده در بخش‌های خدماتی، توزیعی، تولیدی، فرش، مسکن، مصرف، صنعتی و کشاورزی تشکیل شده است.

یزدی افزود: راه‌اندازی اتاق تعاون در سبزوار و صدور کارت بازرگانی، زمینه‌ساز تسهیل صادرات محصولات شرکتهای تعاونی‌ این شهرستان شده و همچنین فعالیت اتاق تعاون سبزوار رفع مشکلات شرکت‌های تعاونی شهرستان در حوزه بیمه و مالیات تعاونگران را به دنبال داشته است.

مرکز شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تصویب طرح پهنه‌بندی حریم شهر مشهد برای نخستین‌بار
  • انجام ۴ کیلومتر حفاری تونل خط ۴ متروی مشهد
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • با کیفیت ترین خودرو بعد از تسلا را برای حمل و نقل تهران انتخاب کرده ایم | پوست اندازی ۶۵ هزار تاکسی برقی در تهران
  • ۲۰۰۰ تاکسی برقی بزودی به ناوگان حمل و نقل تهران می‌پیوندد
  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • بسته‌های تشویقی شهرداری جهت رغبت در نوسازی بافت‌های فرسوده!
  • نارضایتی برخی از تاکسی داران از درخواست معاینه فنی برای خودروی فرسوده هنگام تعویض