Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛  فریدون همتی در جلسه ستاد مدیریت و راهبری اقتصاد مقاومتی استان گفت: گردشگری یکی از پایه های اصلی تحقیق اقتصاد مقاومتی در استان است که می تواند به تولید و اشتغال کمک کند.
وی افزود: در این جلسه برنامه ها و نیازهای توسعه گردشگری در استان بررسی شد.
فریدون همتی افزود: ساخت بلوار ساحلی در شرق بندرعباس امسال آغاز شده که باید این بلوار همه زیرساختهای لازم برای استقرار گردشگران را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: زمین های ساحلی غرب بندرعباس بعد از ساحل سورونیز باید با همکاری و تعویض زمین برای توسعه گردشگری استفاده شود.
استاندار هرمزگان گفت: باید برای بهره برداری بهتر از ساحل سورو از ورود خودرو به این ساحل جلوگیری شود تا مردم بتوانند از ساحل استفاده کنند.
همتی افزود: سازمان بنادر و دریانوردی نیز در نوروز امسال تلاش خوبی برای فراهم کردن زیرساخت های گردشگری در استان داشت که با تلفیق این تلاشها و برنامه های سازمان میراث فرهنگی و گردشگری می توان به رونق گردشگری بویژه در بخش خصوصی کمک کرد.
استاندار هرمزگان افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز در این جلسه فرصت های تامین مالی بودجه سال 97 را بخوبی تبیین کرد که باید مدیران استانی بویژه شهرداری ها از این ظرفیت ها استفاده کنند.
همتی در این جلسه از امور مالیاتی و دارایی هرمزگان، بنادر و دریانوردی و گمرک استان، سارمان مدیریت و برنامه ریزی برای تلاش مطلوب در زمینه های کاریشان قدردانی کرد.
صالح دریانورد رئیس سازمان برنامه و بودجه استان در این نشست گفت: هدایت منابع مالی برای ایجاد اشتغال، ایجاد رونق در بخش مسکن بویژه بازسازی بافت فرسوده، نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و واگذاری طرح های عمرانی نیمه تمام از اولویت های بودجه 97 است.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان نیز در این جلسه گفت: امسال هرمزگان با ثبت بیش از شش میلیون و 700 هزار نفر شب اقامت چهارمین استان کشور در جذب مسافران نوروزی بود.
محسن ضیایی افزود: جذب گردشگران نوروزی در استان امسال 30 درصد افزایش داشت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۶۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با کارکنان راه و شهرسازی استان هرمزگان

تین نیوز

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با کارکنان اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان دیدار و مشکلات و مطالبات کارکنان این اداره را بررسی کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه وشهرسازی هرمزگان، محمدعلی زهره ای معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در سفر یک روزه خود به استان هرمزگان با کارکنان اداره کل راه و شهرسازی دیدار و مشکلات معیشتی و سایر مسائل رفاهی آنان را مورد بررسی قرار داد. 

زهره ای در این دیدار صمیمانه ضمن ارائه عملکردی از تلاش ها و اقدامات به عمل آمده برای رفع دغدغه های پرسنلی، اظهار کرد: در برنامه اول تصمیم گرفتیم که حقوق و مزایای پرسنل راه و شهرسازی را بهبود ببخشیم.

وی اضافه کرد: موضوع دوم بیمه تکمیلی کارکنان بود که با برنامه ریزی قرارداد موفقی با بیمه تنظیم و منعقد شد که در تاریخ راه و شهرسازی بی نظیر بود.

وی با اشاره به محور بعدی برنامه ها، عنوان کرد: یکی از کارهای مهم معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی صدور کارت اعتباری است با نام «ثمین» که برای کل پرسنل راه و شهرسازی کشور صادر خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی به مطالبه کارمندان به منظور ساماندهی خانه های سازمانی اشاره کرد و افزود: بیش از ۹۰۰ خانه سازمانی در سراسر استان هرمزگان وجود دارند که طی سال های گذشته با قراردادهای قانونی تحویل کارمندان دارای شرایط  شده است و سال های زیادی در اختیار این افراد قرار دارد که برنامه داریم هر چه سریع تر تعیین تکلیف و ساماندهی شود.

به گفته این مقام مسئول؛ برنامه ریزی برای ارتقاء و بهبود وضعیت موجود کارکنان از جمله معیشت، رفاهیات، اعطای تسهیلات، اماکن رفاهی کارکنان، برنامه های آموزشی، فرهنگی و حمایتی در دستور کار قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد
  • دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با کارکنان راه و شهرسازی استان هرمزگان
  • توسعه پایدار گردشگری در یزد، مستلزم تعامل دو جانبه شهرداری و اداره میراث فرهنگی
  • بررسی اولویت‌های امسال هرمزگان در نشست شورای برنامه ریزی
  • تاکید استاندار هرمزگان بر تعیین تکلیف دانشکده‌های شیمی، نفت و فولاد  
  • اولویت انتخابات سرمایه‌گذار در کیش اعلام شد
  • توسعه گردشگری اراضی عباس آباد نیازمند حمایت شورا و شهرداری تهران است
  • زیرساخت‌های جزیره خارگ تقویت می‌شود
  • تعامل شهرداری و میراث فرهنگی به منظور توسعه پایدار گردشگری
  • برای ورود مردم به اقتصاد راه پیدا کنید