Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارشناس سازمان هواشناسی گفت: موج جدید بارش ها از عصر فردا در غرب کشور آغاز می شود.

کوروش محمدپور در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، اظهار داشت: از امروز روند افزایش دما در کشور آغاز شده است و تا اخر هفته ادامه دارد. از فردا در استان های ساحلی خزر دما افزایش می یابد اما همچنان هوا بهاری بوده و نیاز به روشن کردن کولر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: امروز در شمال شرق و جنوب شرق کشور باران پراکنده می بارد. وزش باد و صاعقه در این مناطق رخ می دهد. امروز در مناطقی از سیستان و بلوچستان باران بارید و فردا به علت شدت سرعت باد پدیده گرد و غبار در این استان رخ می دهد. 

کارشناس سازمان هواشناسی عصر فردا موج جدید بارشی وارد کشور شده و بارندگی در غرب کشور همراه با تند باد و رعد و برق آغاز می شود. هسته بارندگی ها در استان کردستان است. 

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۶۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای زنجان این هفته ناپایدار خواهد بود

ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: وزش باد نسبتاً شدید از بعدازظهر امروز مناطق مختلف استان را فرا می‌گیرد.

محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه پوشش ابرها در استان امروز افزایش می‌یابد، ادامه داد: بارش پراکنده باران در برخی ساعت‌ها محتمل است.

وی بیان کرد: دوشنبه و سه‌شنبه این هفته، موج جدید بارشی از جو استان عبور می‌کند که فعالیت آن موجب رگبار باران در نواحی مختلف استان می‌شود و برای ساعت‌های بعدازظهر بارش‌های نسبتاً شدیدی پیش‌بینی شده است.

او با بیان اینکه چهارشنبه نیز بارش‌های پراکنده‌ای خواهیم داشت، افزود: پنجشنبه و جمعه شرایط جوی نسبتاً پایداری را در استان شاهد خواهیم بود.

رحمن‌نیا افزود:‌ با ورود سامانه بارشی به جو استان، دمای هوا کاهش خواهد یافت و اواخر هفته دوباره افزایش می‌یابد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور
  • هوای زنجان این هفته ناپایدار خواهد بود
  • پایداری هوای گلستان تا فردا/ ورود سامانه بارشی از شامگاه دوشنبه
  • ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا
  • ورود سامانه بارشی به کشور از فردا؛ این استان‌ها بارانی می‌شوند
  • سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می شود
  • ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا 
  • جوی آرام در اکثر نقاط کشور/ ورود سامانه بارشی جدید از فردا
  • امروز جمعه بارش در این ۱۷ استان شدت می یابد | سامانه بارشی جدید از دوشنبه وارد کشور می‌شود
  • ورود سامانه بارشی جدید به ایران از روز دوشنبه