Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با بیان اینکه در سال گذشته ۴ شهر و ۹۰ روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند گفت: با اقدامات انجام شده تاکنون ۲۵ شهر و ۲۹۲ روستا در خراسان جنوبی تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارد. ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند ، سید محمود هاشمی  شامگاه یکشنبه در بازدید از طرح‌های گازررسانی استان اظهار داشت: در سال گذشته 4 شهر و 90 روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با اقدامات انجام شده تاکنون 25 شهر و 292 روستا مشتمل بر 95 درصد خانوار شهری و 46 درصد خانوار روستایی استان خراسان جنوبی تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی بیان کرد: سال گذشته بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون متر مکعب گاز طبیعی در بخش‌های مختلف استان به مصرف رسیده است.

هاشمی افزود: سال گذشته بیشترین میزان مصرف گاز روزانه 6.3 میلیون مترمکعب مربوط به اوج مصرف در روزهای سرد زمستان و کمترین میزان مصرف 1.9 میلیون مترمکعب بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با اشاره به  سهم 61 درصدی مصرف گاز طبیعی در بخش نیروگاهی نسبت به مصرف کل استان در سال گذشته ، افزود: بخش نیروگاهی استان در این مدت با مصرف 911 میلیون متر مکعب بیشترین مصرف را داشته است.

وی با بیان اینکه پس از آن بخش‌های خانگی، تجاری و عمومی با مصرف بالغ بر 379 میلیون متر مکعب، 25 درصد میزان مصرف گاز طبیعی در استان در سال گذشته را به خود اختصاص داده است تصریح کرد: در بخش‌های صنعتی، سیمان و حمل و نقل نیز در مجموع 14 درصد گاز طبیعی در استان مصرف شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی بیان کرد: سال گذشته با همت و تلاش کارکنان این شرکت در راستای توسعه شبکه گازرسانی و برنامه‌های شرکت ملی گاز ایران اقدامات ارزشمندی در استان انجام شده است.

انتهای پیام/ح

R41348/P1357/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۷۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد

محدثی نژاد مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: پرونده حمل ۲۸ هزار و ۷۰۰ لیتر نفت گاز خارج از ضوابط تعیینی به ارزش ۸۶۰ میلیون تومان در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بیرجند رسیدگی شد.

او افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۷۱۶ میلیون تومان محکوم کرد.

محدثی نژاد بیان کرد: شعبه همچنین به دلیل اینکه ارزش وسیله نقلیه بیش از ارزش کالای قاچاق است، حکم به پرداخت ۸۵۸ میلیون تومان معادل ارزش سوخت، صادر و متهم را جمعاً به پرداخت ۲ میلیارد و ۵۷۴ میلیون تومان جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی تصریح کرد: این پرونده مربوط به محموله‌ سوختی است که مأموران نیروی انتظامی در محور قاین - بیرجند از یک دستگاه تریلی، کشف کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • پیش‌بینی۲۸۷ شعبه أخذ رأی برای دور دوم انتخابات خراسان جنوبی
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • پیکوه طبس رکورددار بیشترین بارندگی در خراسان جنوبی