Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@09:34:54 GMT

کشف ۴۰۰ کیلو گرم مواد مخدر در زهکلوت

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۸۷۱۹۱

کشف ۴۰۰ کیلو گرم مواد مخدر در زهکلوت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سروان علیزاده فرمانده یگان تکاوری ۱۱۵ امام جواد (ع) زهکلوت گفت: شب گذشته طی یکسری اقدامات اطلاعاتی و درگیری مسلحانه حدود ۴۰۰کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در روستای تکل حسن، در زهکلوت از توابع شهرستان رودبار جنوب از سوداگران مرگ کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:در این عملیات یک نفر متهم دستگیر و دو دستگاه خودرو توقیف شد.

سروان علیزاده تصریح کرد: این یگان تکاوری با آمادگی کامل در مقابل باندهای مواد مخدر عمل خواهد کرد و اجازه هیچگونه فعالیتی را به آنها نخواهد داد.


انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی اخبار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۷۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳۰ معتاد متجاهر در نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ احمد امینی اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط جرم خیز و کاهش سرقت‌ها، «امنیت و آرامش» با موضوع دستگیری خرده فروشان و پاکسازی پاتوق‌های معتادان متجاهر و با هماهنگی مرجع قضائی در سطح شهرستان با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر و همکاری سایر واحد‌های انتظامی اجرا شد.

وی افزود: با توجه به درخواست‌های مردمی مبنی بر برخورد جدی با توزیع کنندگان مواد مخدر و معتادان ولگرد رسیدگی به مطالبه مردمی در دستور کار جدی پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نور تصریح کرد: در این خصوص مأموران پلیس شهرستان نور در ۴۸ ساعت گذشته با گشت زنی‌های ویژه در نقاط و محلات آلوده و جرم خیز شهرستان نور، ۷ خرده فروش مواد افیونی را دستگیر و و ۳۰ معتاد متجاهر را جمع آوری و ساماندهی و تحویل مرکز ترک اعتیاد شده‌اند.

سرهنگ امینی در پایان تاکید کرد: اجرای این طرح به صورت مستمر و در راستای مطالبات مردمی ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • دنی اسوالدو: افسردگی باعث شده است که به الکل و مواد مخدر اعتیاد پیدا کنم
  • آغاز تحقیقات درباره نقش متا در فروش مواد مخدر در آمریکا
  • طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در قم
  • پای مارک زاکربرگ به فروش مواد مخدر باز شد!
  • پای متا به فروش مواد مخدر باز شد!
  • اجرای طرح نوروزی جمع‌آوری خرده‌فروشان موادمخدر در کردستان
  • دستگیری ۳۰ معتاد متجاهر در نور
  • کشف بیش از ۸۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در قم
  • کشف ۵۲ تن انواع مواد مخدر در هرمزگان 
  • کشف ۵۲ تن مواد مخدر در هرمزگان