Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانال دولت بهار در واکنش به مصاحبه یکی از وزرای دولت احمدی نژاد با یک خبرگزاری، با انتشار مطلبی توهین آمیز وزرای منتقد را به باد اهانت کشید: قبل از دکتر شما چی بودید؟!

ایران آنلاین /   کانال دولت بهار در مطلبی توهین‌آمیز و در واکنش به مصاحبه تسنیم با یکی از وزرای دولت احمدی‌نژاد نوشت: آن وزرا غلط کرده‌اند با شما.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم، کانال دولت بهار در واکنش به اظهارات صادق خلیلیان که گفته بود وزرای احمدی‌نژاد با وی درباره برخی اقدامات غیرقانونی و غیراصولی اتمام حجت کرده بودند و به وی تذکر جدی داده اند، اظهارات توهین‌آمیزی خطاب به وزرای دولت نهم و دهم مطرح کرد و خطاب به صادق خلیلیان نوشت: «آن وزرا غلط کرده‌اند با شما! قبل از دکتر احمدی‌نژاد چی بودید؟ حالا چی هستید؟! بروید خیابان ببینیم اصلاً مردم اعتنایی به شماها می‌کنند؟! مرد باشید.»

اظهارات توهین‌آمیز کانال دولت بهار خطاب به وزرای دولت نهم و دهم در حالی است که پیش از این نیز برخی از وزرای دولت نهم و دهم با اقدامات اخیر محمود احمدی‌نژاد مخالفت کرده بودند./ 

 

---

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۷۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر اسکورت محمود احمدی‌نژاد در سفر خارجی

محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور پیشین، به منظور شرکت در یک نشست علمی و تخصصی پیرامون «ارزش های مشترک در محیط زیست جهانی» روز گذشته عازم بوداپست پایتخت مجارستان شد.

در ادامه کانال تلگرامی دولت بهار فیلمی از ورود احمدی‌نژاد به بوداپست و اسکورت او منتشر کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وقتی احمدی‌نژاد اسم قوچ ارمنی را برای اولین‌بار شنید؛ یک خاطره جدید و عجیب از حضور احمدی‌نژاد در یک جلسه محیط زیستی (فیلم)
  • تصاویری جدید از محمود احمدی نژاد در خارج از کشور درحال خوش و بش کردن
  • واکنش توهین‌آمیز چیلاورت به مرگ منوتی
  • تصاویر اسکورت محمود احمدی‌نژاد در سفر خارجی
  • احمدی نژاد عازم مجارستان شد
  • محمود احمدی نژاد به خارج از کشور رفت /علت چیست؟ +تصاویر
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • (ویدئو) احمدی نژاد: ۴۰ هزار هکتار بدهیم؟ برای قوچ؟! اون هم ارمنی؟!
  • (ویدئو) واکنش عجیب «احمدی‌نژاد» به طرح حفاظت از قوچ ارمنی؛۴۰ هزار هکتار؟ برای قوچ؟! اون هم ارمنی؟!
  • واکنش عجیب احمدی‌نژاد به زیستگاه قوچ ارمنی!