Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@16:05:17 GMT

ترامپ به رییس شرکت آمازون هم حسادت می‌کند!

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۸۷۵۸۸

ترامپ به رییس شرکت آمازون هم حسادت می‌کند!

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا به نقل از نشریه هیل، «مارک فیشر»، خبرنگار روزنامه واشنگتن پست روز گذشته (یکشنبه) به نقل از برخی مقامات کاخ سفید اعلام کرد دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا به «جف بیزوس»، مؤسس و مدیر عامل شرکت آمازون حسادت می کند.

دونالد ترامپ در روزهای اخیر شرکت آمازون و همچنین روزنامه واشنگتن پست را که «جف بیزوس» صاحب آنهاست، مورد حملات لفظی خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ حتی واشنگتن پست را به لابی‌گری برای شرکت آمازون متهم کرده است. ادعایی که جف بیزوس آن را «پوچ و بی اساس» خوانده است.

مارک فیشر در مصاحبه با شبکه سی ان ان به این مسئله واکنش نشان داد و گفت: ادعای لابی گری واشنگتن پست برای آمازون بی اساس است. واشنگتن پست حتی مطالب انتقادی زیادی را درباره آمازون منتشر کرده است. مسئله اصلی این است که به گفته برخی منابع آگاه در کاخ سفید، دونالد ترامپ نوعی حس حسادت به جف بیزوس دارد.

مارک فیشر همچنین به گزارش اخیر مجله فوربز درباره فهرست ثروتمندترین افراد جهان که دونالد ترامپ در آن رتبه 766 را داشت و جف بیزوس در این فهرست رتبه نخست را از آن خود کرده بود، اشاره کرد و گفت: او (ترامپ) وسواس بیش از حدی به فهرست ثروتمندان فوربز دارد و دلش نمی خواهد در این جایگاه قرار داشته باشد.

دونالد ترامپ که پیشتر هم واشنگتن پست را به انتشار «اخبار جعلی» متهم کرده بود، در هفته های اخیر به دلیل مرتبط دانستن این روزنامه با شرکت آمازون، میزان انتقادهای خود را از آن افزایش داده است.

دونالد ترامپ از سال 2015 تاکنون بارها از شرکت آمازون و مؤسس آن انتقاد کرده است. وی هفته گذشته در حساب توییتر خود نوشت: من نگرانی هایم را از بابت آمازون حتی پیش از انتخابات ریاست جمهوری ابراز کرده ام. برخلاف دیگر شرکت ها، آمازون هیچ مالیاتی پرداخت نمی کند و یا مقدار این مالیات ها بسیار کم است. آمازون از سامانه پستی ما برای تحویل کالاهایش استفاده می کند و خسارت زیادی به آمریکا وارد می کند و بسیاری از خرده فروشان را از حوزه کسب و کار بیرون رانده است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پول رئیس جمهور آمریکا کاخ سفید مصاحبه واشنگتن پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۷۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بهترین دوست اسرائیل!

گلن بِک، شخصیت رسانه‌ای معروف محافظه‌کاران آمریکا در واکنش به تجمع‌های اعتراضی این روز‌های دانشجویان گفت: ممکن است که میلیون‌ها دانشجو به اسرائیل اعتراض کنند، ولی اگر ترامپ برنده انتخابات ۲۰۲۴ شود، اسرائیل دوباره یک دوست وفادار در کاخ سفید دارد.

به گزارش روزنامه فرهیختگان، وی افزود: کلیف سیمز، معاون سابق اطلاعات ملی آمریکا (مشاور امنیتی فعلی ترامپ) به من گفت که ترامپ چقدر مصمم بود تا سفارت آمریکا در اسرائیل را به اورشلیم (بیت المقدس) منتقل کند.

کلیف نقل می‌کرد که ترامپ به او گفته «من وعده دادم که این کار را می‌کنم و واقعاً هم این کار را انجام دادیم.»

دیگر خبرها

  • توافق‌نامه همکاری کمیته امداد و معاونت علمی و فناوری رییس جمهور
  • مدودف: پاریس، واشنگتن و لندن هدف قرار خواهند گرفت
  • رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • فیلم| میدان شهدا در دانشگاه جورج واشنگتن!
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • عکس/ مجسمه جرج واشنگتن دانشگاه هاروارد بعد از اعتراضات!
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • (ویدئو) اهتزاز پرچم فلسطین در دانشگاه جورج واشنگتن آمریکا