Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@18:38:48 GMT

بیش از 3 تن گوشت و مرغ فاسد در انزلی کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۸۷۵۹۲

بیش از 3 تن گوشت و مرغ فاسد در انزلی کشف شد

علی رسولی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر اظهار کرد : این مقدار کشف در 484 مورد بازرسی از 169 مرکز عرضه و فروش فرآورده های خام دامی ، پنج مرکز بسته بندی گوشت و مرغ و ماهی، 106 رستوران و هتل و همچنین خودروهای حامل فرآورده های خام دامی از 15 اسفندماه گذشته تا 18 فروردین ماه جاری به دست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: 670 کیلوگرم از این کشفیات مربوط به مراکز عرضه و فروش فرآورده های خام دامی شامل قصابی ها، مرغ فروشی ها و ماهی فروشی ها بود و 2 هزار و 625 کیلوگرم نیز از مراکز بسته بندی گوشت، مرغ و ماهی در شهرستان کشف شد.
رسولی یادآور شد: سه نفر از متخلفان در این رابطه پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند ضمن اینکه یک مرکز عرضه و فروش فرآورده های خام دامی و همچنین یک مرکز بسته بندی گوشت و مرغ و ماهی پلمب شد.
رئیس شبکه دامپزشکی بندرانزلی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و موارد مشکوک از سوی مراکز عرضه فرآورده های دامی ، مراتب را به شبکه دامپزشکی این شهرستان اطلاع دهند تا با افراد متخلف برخورد قانونی شود.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان از مراکز مهم پرورش طیور در استان است.
7471/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال گوشت مرغ کشف تن دامی موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۷۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید زمانی اظهار کرد: ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری برای مدیریت عرضه و تقاضا در بازار قزوین توزیع شد.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم را ن ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فراورده های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه عرضه این میزان گوشت منجمد گوسفندی وارداتی از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و ادامه خواهد داشت افزود: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

کد خبر 6090305

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • شهروندان فرآورده‌های خام دامی را از مراکز مجاز تهیه کنند
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • طرز تهیه کباب ترش تابه‌ای، یک غذای فوق‌العاده خوشمزه
  • ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم
  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان