Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مجید کیان پور در مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دستور فرمایید پیگیری و تسریع در عملیات اجرای فاز 4 سیمان دورود انجام شود. متأسفانه به رغم دستورات داده شده نتیجه عملی در این خصوص حاصل نشده است.
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر نفت گفت: دستور فرمایید پیگیری در عملیات گازرسانی روستاهای دورود و ازنا به ویژه روستاهای جنوب شهرستان دورود انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: بهای گندم در سال 97 باید تعیین تکلیف شده و قیمت‌ها بر اساس نرخ تورم اعلام شود. همچنین پرداخت طلب چغندرکاران در شهرستان دورود نیز باید انجام شود.
کیان پور در تذکری به وزیر نیرو با انتقاد از عدم توجه به تکمیل و به بهره‌برداری رساندن سد کمندان ازنا و اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به استان لرستان در سال 93 گفت: تسریع در آب‌رسانی به 38 روستای شهرستان ازنا باید صورت گرفته و دولت موظف است در تکمیل احداث باند دوم جاده ازنا به شازند و کمربندی دورود اقدامات لازم را انجام دهد.
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: پیگیری و تسریع در پرداخت مطالبات معوقه فرهنگیان و تعیین تکلیف سپرده‌گذاران آینده‌ساز در استان لرستان و رسیدگی و نظارت بیشتر در خصوص ارائه تسهیلات روستایی از محل یک و نیم میلیارد دلار صندوق توسعه ملی صورت گیرد.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال تورم سیمان مجلس شورای اسلامی وزیر آموزش و پرورش وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۷۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح تکمیل آبرسانی به شهرستان گرمسار و نیروگاه تجدیدپذیر خورشیدی سمنان

طرح تکمیل آبرسانی به شهرستان گرمسار با هدف ارتقای کیفیت و پایداری آب شرب و نیروگاه تجدیدپذیر خورشیدی در استان سمنان با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو،سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های سفر دوم دولت مردمی به استان سمنان، طرح تکمیل آبرسانی به شهرستان گرمسار را به بهره‌برداری رساند.

اجرای ۲۳ کیلومتر لوله فولادی به قطر ۸۰۰ میلی متر با ظرفیت ۶۳۰ لیتر بر ثانیه جهت تامین ۲۰.۵ میلیون مترمکعب آب شرب و صنعت شهرستان‌های گرمسار، آرادان و شهر ایوانکی از ویژگی‌های این طرح است.

همچنین احداث ایستگاه پمپاژ به شهر جدید ایوانکی با ایجاد ۳ کیلومتر خط انتقال و احداث مخزن پمپاژ، احداث مخزن ۱۰۰ متر مکعبی روستای ایج، تامین آب شرب روستای ارمیان با احداث خط انتقال آب به طول ۱۸ کیلومتر و احداث مخزن ۱۰۰۰ متر مکعبی راه‌بند مهدی‌شهر از دیگر طرح‌های صنعت آب و فاضلاب در استان سمنان است که با حضور رئیس جمهور افتتاح شد و باعث ارتقای قابل توجه کیفیت و پایداری آب مصرفی این بخش‌ها خواهد شد.

همچنین با حضور دکتر رئیسی ۳۳ مگاوات برق از محل نیروگاه تجدیدپذیر خورشیدی وارد مدار شد و به این ترتیب ظرفیت تولید برق نیروگاهی استان سمنان به هزار و ۱۰۰ مگاوات افزایش یافت.

دیگر خبرها

  • بهره برداری فاز توسعه یک شرکت شیمیایی/۳ بازدید انجام شد
  • بهره‌برداری از طرح تکمیل آبرسانی به شهرستان گرمسار و نیروگاه تجدیدپذیر خورشیدی سمنان
  • معطلی مسافران در خط ۷ مترو کاهش پیدا می‌کند
  • بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر
  • انتظار بهره‌برداری از پل چهارم بشار یاسوج ۶ ساله شد
  • زمینه تکمیل و بهره‌برداری از مونوریل قم فراهم شده است
  • ۱۰۳ مدرسه در استان بوشهر تکمیل و به بهره برداری رسید
  • افزایش یک میلیون تن محصولات کشاورزی در اردبیل
  • بهره برداری از شبکه‌های اصلی پایاب خداآفرین در شهریورماه امسال
  • ضرورت تسریع در بهره برداری از طرح تونل انرژی تبریز