Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساسان سالور با اشاره به تولید سوژه‌های اجتماعی در سینمای ایران، بیان کرد: متأسفانه خط‌مشی یک فیلم را اکران آن تعیین می‌کند ما باید نگاه کلان‌تری به موضوعات اجتماعی داشته باشیم چراکه به هیچ عنوان نمی‌توان پرداختن به مباحث اجتماعی را از سینما حذف کرد.

ساسان سالور؛ تهیه کننده سینما در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی آنا، در خصوص ساخت فیلم در سینمای اجتماعی صحبت کرد و با تاکید بر اینکه سوژه‌های اجتماعی در همه دنیا وجود دانرد و تنها باید با نگاهی درست به آن‌ها پرداخت، توضیح داد: باید برای سینمای اجتماعی و خوب دیده شدن آثار آن، امکاناتی از جمله تبلیغات خوب و سالن‌های مناسب را فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عدالت در اکران برقرار شود

وی اضافه کرد: از سوی دیگر توجه جشنواره‌ها به آثار اجتماعی می‌تواند مخاطبان را به تماشای این ژانر فیلم ترغیب کند و اگر عدالت در اکران برای تمامی فیلم‌ها به یک اندازه برقرار شود تمامی فیلم‌ها حتی فیلم‌های اجتماعی هم، مانند فیلم‌های کمدی که این روزها مخاطبان بیشتری دارند، می‌توانند سقف فروش را رعایت کنند.

اصغر نعیمی جزو بااخلاق‌ترین کارگردان‌های سینمای ایران است

سالور که فیلم سینمایی «هایلایت» را در نوبت اکران دارد درباره همکاری‌اش با اصغر نعیمی؛ کارگردان این اثر توضیح داد: به خاطر قصه ساده و روانی که این فیلم داشت برای تولید آن ترغیب شدم. البته بعد از فیلمنامه، اخلاق و منش آقای نعیمی من را به سمت تولید پیش برد چراکه اصغر نعیمی جزو بااخلاق‌ترین کارگردان‌های سینمای ایران است.

وی ادامه داد: فیلم «هایلایت» از نظر دکوپاژ، قصه گویی و… ساده است و برعکس قصه‌هایی که تاکنون مرتبط با سوژه فیلم دیده‌ایم، خط فکری خاصی را به مخاطب تحمیل نمی‌کند.

«هایلایت» در سینمای مستقل تولید شده است

تهیه‌کننده «هایلایت» افزود: این فیلم از پشت صحنه خوبی برخوردار بود. همه عوامل حرفه‌ای و در عین حال کاملا در خدمت قصه بودند. این انرژی خوب در پشت صحنه به فضای فیلم نیز انتقال پیدا می‌کرد.

سالور با اشاره به اینکه در حد توان، تمام تلاش خود را برای هرچه بهترشدن این فیلم کرده است، بیان کرد: این فیلم در سینمای مستقل تولید شد و ما هم، تمام تلاشمان را کردیم که بهترین تولید را داشته باشیم. به هرحال سوژه ما یک سوژه اجتماعی است و بااینکه شبیه آن را در سینما داشته‌ایم اما در این فیلم با نگاه متفاوت دیگری به آن پرداخته‌ایم.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۷۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف سردار آزمون با رم مشخص شد

 به گزارش تابناک، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا یا یک انتقال جذاب همراه بود. جایی که سردار آزمون مورد توجه باشگاه رم ایتالیا قرار گرفت و با قراردادی قرضی شاگرد ژوزه مورینیو شد. آزمون هر چند در ابتدای کار آنچنان که باید مورد استفاده قرار نگرفت، اما ظرف ماه‌های اخیر ۳ گل برای رم به ثمر رسانده، یک پنالتی گرفته و یک پاس گل هم داده است.

این آمار وقتی جذابتر می‌شود که بدانیم آزمون تنها ۵۰۰ دقیقه در ترکیب رم قرار گرفته. یعنی به ازای هر ۱۰۰ دقیقه یک تأثیر روی گل‌های رم گذاشته است. دانیله ده‌روسی- سرمربی جوان رم - اعتقاد ویژه‌ای به توانایی‌های سردار دارد و بیشتر از مورینیو او را در خط حمله به کار گرفته است. حتی در نقل و انتقالات نیم‌فصل، ده‌روسی سردار را به بلوتی ترجیح داد و مهاجم تیم ملی ایتالیا را به فیورنتینا فروخت تا فوروارد ایرانی خود را حفظ کند.

حالا و با توجه به اینکه قرارداد قرضی آزمون رو به اتمام است، چند باشگاه اروپایی برای جذب او اقدام کرده‌اند. از جمله فولام انگلیس که همچنان برای پر کردن جای خالی الکساندر میتروویچ- مهاجم فعلی الهلال عربستان- دنبال گزینه‌ای مناسب است و البته در این مسیر می‌کوشد تا آزمون را شکار کند.

فنرباغچه ترکیه، رئال بتیس اسپانیا و ناپولی و بولونیا در سری آ هم خواهان جذب آزمون هستند. هر چند این اقدامات خیلی رسمی نشده، اما این تیم‌ها علاقه به آزمون را به گوش مهاجم تیم ملی رسانده‌اند. ناپولی به تازگی آنتونیو کونته را به عنوان سرمربی فصل بعد استخدام کرده و بولونیا هم تیاگو موتا- هافبک سابق تیم ملی ایتالیا- را روی نیمکت دارد.

سردار، اما میان تمام این شایعات موضع سکوت را در پیش گرفته است. او فعلا تمرکز خود را روی حضوری موفق در سری آ و همچنین بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا مقابل لورکوزن گذاشته است و هنوز کسی از آینده آزمون خبر قطعی ندارد، به خصوص که بند خرید دائمی او از لورکوزن بیش از ۱۲ میلیون یورو است. به همین دلیل احتمال جدایی سردار از رم وجود دارد و باید به این شایعه بیشتر از قبل توجه کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا
 

دیگر خبرها

  • تکلیف سردار آزمون با رم مشخص شد
  • تصاویر کمتر دیده شده از مصطفی زمانی و خانم بازیگر در یک فیلم سینمایی |‌ زمان اکران اعلام شد
  • آیا مست عشق پای ستارگان ترکیه‌ای را به سینمای ایران باز می‌کند؟
  • کادوی روز معلم معلمان مناطق عشایری سوژه شبکه‌های اجتماعی شد/ عکس
  • پارسا پیروزفر یا جواد عزتی؟ | تماشاگران مست عشق، ۵ برابر بیشتر از تمساح خونی
  • این پهپاد نظامی سوژه شبکه های اجتماعی شد |‌ عکس
  • کارکرد انتقادی فیلم‌های مستند کمرنگ شده است
  • تهیه کننده نون خ سریال جدید می‌سازد
  • (عکس) ژیلا صادقی با این تیپ خفن در خارج سوژه شبکه‌های اجتماعی شد
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی