Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@09:48:08 GMT

اسکان ۲۱۰ هزار نفر در ایام نوروز در مسجد مقدس جمكران

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۸۸۰۷۷

اسکان ۲۱۰ هزار نفر در ایام نوروز در مسجد مقدس جمكران

به گزارش ایکنا از قم؛ سید ابوالقاسم هاشمیان در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اقدامات رفاهی آسایشی مسجد مقدس جمکران براي ميزباني از زائران و مسافران در ایام نوروز، اظهار كرد: در این ایام حدود ۲۱۰ هزار نفر در این مکان مقدس اسکان داده‌شده‌اند.
 وی بابیان اینکه مجموعه اقامتی مسجد مقدس جمکران به این منظور در نظر گرفته‌شده بود، افزود: پارکینگ شماره ۴ نیز به‌صورت کمپینگ در اختیار زائران بود و با توجه به سرماي هوا شبستان‌های مسجد نيز شبها براي اسكان مورد استفاده قرار می‌گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هاشمیان با تأکید بر اینکه اسکان زائران نوروزی از ۲۸ اسفندماه تا ۱۴ فروردین‌ماه انجام‌شده است، تصریح کرد: آمار اسکان زائران به‌طور روزانه تهیه‌شده و در ایام البیض نیز اعتکاف خواهران و برادران در اين مكان مقدس صورت گرفته است.
وی با اشاره به دیگر خدمات مسجد مقدس جمکران ادامه داد: جایگاه سوخت و پارکینگ‌های مسجد مقدس جمکران نيز در ايام نوروز به‌صورت شبانه‌روزی به خدمت‌رسانی مشغول بودند.
 مدیر موسسه املاک، اموال و موقوفات مسجد مقدس جمکران فعالیت دارالشفاء مسجد جمکران در ایام عید را مورد اشاره قرارداد و عنوان کرد: این مرکز در اکثر روزها به‌صورت شبانه‌روزی فعال بوده و بیش از ۴ هزار نفر مراجعه‌کننده داشته است.
 وی بیان کرد: خادمان مسجد نيز در سه شیفت فعالیت داشته و تمامی امکانات بهداشتی و رفاهی مسجد در اختیار زائران قرار داشته است.
هاشمیان با تأکید بااینکه زائران شهر مقدس قم برای اسکان به مسجد مقدس جمکران هدایت می‌شدند، تصریح کرد: اين مكان مقدس ظرفیت و منابع محدود داشته و حتی‌الامکان برای خدمت‌رسانی مطلوب به زائران تلاش کرده است.
وی افزود: با توجه به هدایت زائران به مسجد از سوی استانداری، امیدوار بودیم که این نهاد برای اسکان و ارائه خدمات به زائران همکاری لازم را داشته باشد.
مدیر موسسه املاک، اموال و موقوفات مسجد مقدس جمکران با اشاره به همکاری نهادهای مربوطه با مسجد مقدس جمکران عنوان كرد: آتش‌نشانی، اورژانس، هلال‌احمر و شهرداری استان برای رفاه حال زائران با مسجد مقدس جمکران همکاری داشته‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۸۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مختارزاده مدیرتوزیع برق خوی از امضای تفاهم‌نامه مشترک این مدیریت با صنایع این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به پیش رو بودن ایام پیک بار تابستان و در راستای برنامه ریزی جهت گذر موفق از پیک، تفاهم‌نامه مدیریت مصرف برق با صنایع شهرستان خوی امضا شد و تا آغاز ایام پیک بار امسال این تفاهم‌نامه در سایر حوزه‌ها نیز امضا خواهد شد. 
وی با بیان اینکه انعقاد تفاهم‌نامه مدیریت مصرف برق با هدف کاهش مصرف مشترکان در ساعات اوج مصرف و تامین برق پایدار مشترکان خانگی انجام می‌شود، عنوان کرد: هرساله پیش از ایام پیک بار تابستان، تفاهم‌نامه‌های مشترکی با مشترکان حوزه‌های صنعتی، کشاورزی و ... منعقد می‌شود که در آن مشترکان متعهد می‌شوند که میزان مصرف برق خود را در ساعات اوج مصرف بر اساس تفاهم صورت گرفته کاهش داده و یا نسبت به تغییر شیفت کاری به ساعات غیرپیک، روز‌های تعطیل هفته و یا ساعت کم‌باری اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • نخستین گروه عمره‌گزاران ایرانی وارد مکه شدند
  • عمره گزاران ایرانی احرام پوشیدند
  • عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • اسکان مردم روستای سیل زده نوده در روستای آبیز / تکلیف داوطلبین کنکور روستای نوده چه می‌شود؟
  • دنیای مد به روایت «حسنا و ملکه‌های رنگی»
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • اشغالگران به مناسبت عید یهودیان حرم ابراهیمی را بستند
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود