Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: بازيکني از ما طلب ندارد اما اگر شرطي دارند پاي ميز مذاکره بيايند چرا که اين مسائل قابل بحث و قابل رفع شدن است.
حميدرضا گرشاسبي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در خصوص وضعيت تمديد قرارداد بازيکنان تيم پرسپوليس و نگراني‌هايي که هواداران اين تيم دارند، صحبت‌هايي کرد که در زير مي‌خوانيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فارس: با وجود قهرماني پرسپوليس هواداران اين تيم نگراني‌هايي مبني بر وضعيت اين تيم براي فصل آينده دارند. در اين بين گفته مي‌شود که برخي از بازيکنان پرسپوليس براي تمديد قرارداد شرط و شروطي تعيين کرده‌اند. واکنش شما به اين موارد چيست؟
اول اين را بگويم که هيچ بازيکني در حال حاضر از پرسپوليس طلبي ندارد که بخواهيم آن را تسويه کنيم. ما طبق جدول و روالي که داريم به بازيکنان پول داده‌ايم و مي‌توانم بگويم که در اين زمينه از خيلي از تيم‌ها جلوتر هستيم. ما به حق و حقوق بازيکنان احترام مي‌گذاريم و تمام تلاش خود را کرده‌ايم تا پرداختي‌ها به موقع باشد. خوشبختانه پاداش‌ها را هم به موقع داده‌ايم اما بازيکنان در خصوص جرايمي که در دوره قبل از من براي آنها لحاظ شده اعتراض دارند که من خودم به آنها گفتم پاي ميز مذاکره بيايند چرا که همه اين مسائل قابل بحث و بررسي است.من حتي اعلام کردم که جرايمي که براي لباس‌هاي بازيکنان بود را بخشيدم و به دليل چند بازي خوب در ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا هم بخشش‌هايي را در نظر گرفتيم. از همين طريق اعلام مي‌کنم هر بازيکني اگر بحثي در اين باره دارد به دفتر باشگاه آمده و پاي ميز مذاکره بنشيند تا در خصوص بدهي‌ها و جرايمي که قبل از من بوده بحث کنيم. تا اين لحظه که با شما صحبت مي‌کنم بازيکني از ما طلبي ندارد که بخواهد شرطي بگذارد. چند بازيکن با من درباره تمديد قرارداد صحبت کردند اما دو سه بازيکن خواسته‌اند تا در آخر ليگ اين مذاکرات انجام شود تا با آرامش مذاکرات را پيش ببريم.
فارس: اما در اين بين يک نگراني وجود دارد و آن اينکه شايد در پايان فصل بازيکنان به هر دليلي حاضر به تمديد قرارداد نشوند و در اين بين دست باشگاه پرسپوليس کاملاً خالي خواهد شد.
شما جاي من باشيد چه مي‌کنيد؟ ما به همه بازيکنان گفته‌ايم که بيايند اما دو سه نفر آمدند، شجاع خليل‌زاده به باشگاه آمد و قراردادش را تمديد کرد، محمد انصاري يک سال ديگر قرارداد دارد اما براي جدايي در قراردادش شرط و شروطي است اما ابراز تمايل کرده که در پرسپوليس بماند. چند بار به بازيکنان گفتم که به باشگاه بيايند تا مذاکره کنيم اما آنها يا قول بعد از بازي با پديده را دادند يا اينکه مثل محرمي و احمدزاده مدير برنامه‌هايشان را به باشگاه فرستادند. من هيچ مشکلي براي مذاکره ندارم و همه گونه آمادگي براي مذاکره را دارا هستم. خوشبختانه همه بازيکنان تيم مدنظر و مورد تأييد هستند و خودشان بايد ميز مذاکره بيايند تا اگر شرط و شروطي هم دارند آن را بگويند.
فارس: به نظر مي‌رسد باز شدن پنجره نقل و انتقالات تابستاني باشگاه پرسپوليس قطعاً بسته خواهد بود. براي اين موضوع چه تدبيري انديشيده شده است؟
کار بسيار سخت است اما ما که نمي‌توانيم بيکار بنشينيم و وظيفه ما ايجاب مي‌کند که از حقوق باشگاه در هر شرايطي دفاع کنيم، ما افراد ساکني نيستيم و ديديد که در ايام تعطيلات عيد نوروز به سوئيس رفتيم و از حقوق باشگاه دفاع کرديم. ما جريمه 600 هزار دلاري آنتوني‌گولج را به 250 هزار دلار رسانديم و پيگيري‌هاي بسيار زيادي در اين باره انجام شد. از طرف ديگر به دنبال باز شدن پنجره نقل و انتقالات هستيم و از مسئولان دادگاه CAS خواهش کرديم تا پاسخ مثبت و يا منفي خود را در اين باره هر چه زودتر به ما بگويند اما اين مسئله دليل نمي‌شود که به دنبال تمديد قرارداد بازيکنان نباشيم، ما همه بازيکنان را نياز داريم و هم من، هم اعضاي هيأت مديره و هم افشين پيرواني براي اين مسئله عجله داريم و مي‌خواهيم بازيکنان همچنان تيم را همراهي کنند.
فارس: فکر مي‌کنيد دادگاه CAS چه زماني پاسخ قطعي باشگاه پرسپوليس را قطعا خواهد داد؟
اين موضوع تاريخ دقيقي ندارد اما صلاح هم نيست که درباره تاريخ آن در رسانه‌ها صحبت شود.
فارس: قبول داريد که شرايط سختي را در روزهاي قهرماني تجربه مي‌کنيد؟
ما شرايط سختي را داشتيم و زماني که من مسئوليت باشگاه را به عهده گرفتم از خيلي از مسائل محروم بوديم. حتي احتمال داشت از ليگ قهرمانان آسيا به دليل عدم مجوز حرفه‌اي‌گري کنار گذاشته شويم و حتي نتوانيم مجوز حرفه‌اي بگيريم. از طرف ديگر همه بدهي‌هاي تاريخ باشگاه پرسپوليس بر سر ما آوار شد و اين مسئله را تا به حال نگفتم اما من براي جلوگيري از اين فاجعه‌ها سفته شخصي دادم تا اين موضوع مرتفع شود وگرنه پرسپوليس حتي نمي‌توانست مجوز حرفه‌اي آسيا را بگيرد. ما روزهاي سختي را پشت سر گذاشتيم و اميدوارم روزهاي بهتري را در پيش داشته باشيم.
انتهاي پيام/ا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۸۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد سث رالینز با WWE تمدید شد

سث رالینز قراردادی طولانی‌مدت با WWE امضا کرد

به دنبال افزایش حقوقی قابل توجه، سث رالینز قراردادی چندساله با WWE امضا کرد.

طرفداری | به نقل از Fightful Select سث رالینز قراردادی جدید با کمپانی WWE امضا کرده است. این قرارداد طولانی مدت بوده و قهرمان سابق کمربند سنگین وزن WWE در ازای افزایش حقوق قابل توجهی حاضر به امضای آن شده است.

منابع نزدیک به WWE به شان راس از Fightful select اطلاع دادند که سث رالینز به دنبال امضای یک قرارداد جدید، در سال‌های آینده نیز به همکاری با WWE ادامه خواهد داد. این قرارداد نیز مشابه بیشتر قراردادهایی که به تازگی تمدید شدند، از نوع طولانی مدت بوده و افزایش رقم قابل توجهی را به خود دیده است.

این اتفاق به منزله یک نفس راحت برای مسئولین WWE بود، چرا که بی شک سث رالینز از بدو ورودش به این کمپانی همواره یکی از بزرگترین ستارگان WWE به شمار آمده است. اگرچه این تمدید قرارداد برای مسئولین WWE دستاوردی بزرگ بود، اما کمتر کسی انتظار جدایی رالینز از کمپانی اول کشتی کچ جهان را داشت. ویژنری که از ستارگان برند ماندی نایت راو به شمار می‌رود، پیشتر نیز در مصاحبه با Fightful از تمایل خود به ماندن در WWE خبر داده بود.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی ها مشخص شد
  • آغاز مذاکره برای تمدید قرارداد استقلالی‌ها از هفته آینده
  • قرارداد سث رالینز با WWE تمدید شد