Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دوازدهمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان با حضور ۹۵۰ هوگوپوش از ساعت ۱۲:۳۰ امروز در سالن "ساله کوارت" الحمامات آغاز و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.
تکواندو مازندران در این رقابت‌ها سه نماینده خواهد داشت که محمد رستم نژاد در وزن ۴۸- کیلوگرم فردا در نخستین روز این پیکار‌ها به شیاپ جانگ می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تکواندوکار ساروی در نخستین گام باید رامین غفوری از افغانستان را شکست دهد و پس از آن در صورت برتری به مصاف محمد لاچوری بلژیکی می‌رود.

علی اشکوریان در وزت ۷۳- کیلوگرم و مهسا کیا دلیری در وزن ۵۹-کیلوگرم دختران در روز پنج شنبه ۲۳ فروردین ماه به مصاف حریفانشان می‌روند.

رشید فتاحی مربی جویباری است که به عنوان مربی در کادر فنی همراه با اعضا تیم ملی به این رقابت‌ها اعزام شده است و در کنار هوگوپوشان حضور دارد.

اشکوریان دو روز پیش در پیکار‌های کسب سهمیه المپیک جوانان موفق شد به گردن آویز نقره دست پیدا کند و مجوز حضور در رقابت‌های المپیک ۲۰۱۸ آرژانتین را به دست آورد.

هدایت تیم پسران برعهده وحید عبدالهی به عنوان سرمربی، رشید فتاحی و وحید ناصری به عنوان مربی است. همچنین هدایت تیم دختران را فاطمه صفرپور به عنوان سرمربی، نیلوفر صفریان، سیده زهرا حسینی، زهرا باباخانلو به عنوان مربی است.
انتهای پیام/آ

سه نماینده مازندران در پیکار‌های تکواندو قهرمانی جهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۸۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده وزن ۶۳ کیلوگرم کشتی فرنگی در قرقیزستان مشخص شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقه انتخابی درون اردویی برای مشخص شدن ملی‌پوش وزن ۶۳ کیلوگرم کشتی فرنگی رقابت‌های قهرمانی آسیا از صبح امروز در شهرستان نور استان مازندران برگزار شد و ایمان محمدی به‌عنوان نماینده ایران در مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب شد.

در مبارزه نخست ایمان محمدی با نتیجه ۴ بر یک میثم دلخانی را شکست داد. وی در کشتی دوم نیز با نتیجه ۵ بر ۲ پیروز شد و ملی پوش کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا بیشکک قرقیزستان لقب گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان اردوی تدارکاتی تیم هندبال نوجوانان پسر ایران
  • استقبال گروه بهمن به عنوان حامی تیم ملی تکواندو از رقابت های کسب سهمیه المپیک
  • نایب قهرمانی نمایندگان کشورمان
  • کسب پنجمین سهمیه پارالمپیک تکواندو ایران توسط آیلار جامی
  • اعزام ۲ ملی‌پوش پاراتکواندو به انتخابی پارالمپیک پاریس
  • آرین سلیمی مسافر پاریس شد؛ ‏تکواندو با ۴ نماینده در راه المپیک
  • آرین سلیمی مسافر پاریس شد/ ‏تکواندو با ۴ نماینده در راه المپیک
  • ‏تکواندو ایران با ۴ نماینده در راه المپیک؛ سلیمی مسافر پاریس شد
  • نماینده وزن ۶۳ کیلوگرم کشتی فرنگی در قرقیزستان مشخص شد
  • شکست قهرمان جهان در مبارزه انتخابی تیم ملی