Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@19:25:39 GMT

بهره‌برداری از چندین دستاورد فناروی هسته‌ای

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۸۹۰۹۱

بهره‌برداری از چندین دستاورد فناروی هسته‌ای

خبرگزاری میزان- با حضور رئیس‌جمهور به صورت همزمان از چندین دستاورد فناروی هسته‌ای در قالب ویدئو کنفرانس بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با حضور حجت‌الاسلام ‌و المسلمین روحانی امروز (دوشنبه) به صورت همزمان از چندین دستاورد فناروی هسته‌ای در استان‌های مختلف کشور در قالب ویدئو کنفرانس بهره‌برداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تکمیل می شود

 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۹۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ابزار تامین مالی یک پیش‌بینی نوآورانه است

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درآیین رونمایی از برات الکترونیکی زنجیره تامین مالی که با حضور سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد برگزار شد، فاطمه وظیفه دادگر مدیرکل مدیریت اموال و دارایی‌های دولت خزانه داری کل کشور گفت: سند تجاری سفته و برات تولید شده و به صورت فراگیر در دسترسی عموم است. موضوع برات الکترونیکی نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که اکنون وارد فاز اجرایی شده است.

دادگر عنوان کرد: طراحی یک ابزار برای تامین مالی یک پیش‌بینی نوآورانه است و توسعه و بهره‌گیری از زیرساخت‌های موجود برای راه‌اندازی این ابزار مورد استفاده قرار گرفته است.

دادگر گفت: هر سندی که از محصول خرده‌شونده ایجاد می‌شود به صورت مستقل قابل پرداخت است. از دستاورد‌های این سامانه امکان تامین مالی بنگاه‌ها در یک شبکه است و قابلیت تسویه و ... را در خود جای است.

وی گفت: دستاورد مهم دیگر آن است که در گذشته سفته و برات می‌توانست ابزار پولشویی باشد، اما با این امکان قابلیت پولشویی برات نیز از بین خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • طرح ابزار تامین مالی یک پیش‌بینی نوآورانه است
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • افزایش میزان فرونشست‌های زمین همزمان تشدید بارندگی‌ها
  • افتتاح همزمان ۷ نیروگاه خورشیدی مدارس در ۶ استان
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور