Web Analytics Made Easy - Statcounter

میزگرد تخصصی "موانع و چالش‌های پیش روی تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی" با حضور فعالان دانشگاهی به میزبانی دفتر تسنیم استان خوزستان برگزار می‌شود. ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حمایت از تولید داخلی و ایجاد رونق اقتصادی محور و نیاز اصلی انقلاب است که در قالب شعار سال در یک دهه گذشته از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری و تاکید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام معظم رهبری براساس واقعیت‌های موجود و نیاز انقلاب سال 1397 را به عنوان "سال حمایت از کالای ایرانی" نامگذاری کردند که مطابق سال‌های گذشته نشان از جهت‌گیری درست در ایجاد رونق و خنثی کردن توطئه‌های دشمن است.

حمایت از کالای ایرانی به‌واسطه پشتوانه نظری که در سال‌های قبل حاصل شده است برای همگان ملموس و مقبول است ولی با وجود درک این مسئله هنوز جولان کالای خارجی در سبد خانواده ایرانی پررنگ و ملموس است.

این وضعیت نشان می‌دهد حمایت از کالای ایرانی نیازمند تقویت ابعاد فرهنگی و حقوقی در حوزه مصرف کننده و تولیدکننده است تا کالای ایرانی با کیفیت تولید و به دست مصرف کننده مشتاق برسد.

دفتر تسنیم خوزستان در اهواز به منظور بررسی موانع و چالش‌های که مانع خرید کالای ایرانی می‌شود با دعوت از فعالان دانشگاهی و کارشناسان حوزه اقتصاد به این مسئله پرداخته است.

این میزگرد تخصصی با حضور کارشناسان حوزه اقتصاد و فعالان دانشگاهی عصر امروز دوشنبه 20 فروردین ماه به میزبانی دفتر تسنیم استان خوزستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41468/P1357/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۹۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند

نشست شورای اداری استان بوشهر عصر با حضور استاندار بوشهر، رئیس دیوان عدالت اداری و مدیران استان بوشهر در سالن کوثر استانداری بوشهر برگزار شد.

استاندار بوشهر در این نشست با تاکید بر لزوم تحقق عملی شعار سال اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال " جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده و مدیران استان باید برای تحقق شعار سال هدفگذاری کنند.

احمد محمدی زاده با تبریک روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید استاد مطهری افزود: معلمان قشر مهم و تاثیرگذار جامعه هستند و تکریم این عزیزان وظیفه تک تک مسئولان است.

وی همچنین با گرامیداشت روز کارگر خاطر نشان کرد: کارگران موتور محرکه اقتصاد و تولید هستند و در تحقق شعار سال نقشی غیر قابل انکار دارند.

 در این آیین، یاسمن حیدری به عنوان مشاور امور جوانان استاندار، اسما لک نماینده استاندار و مدیر راهبردی استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج فارس، حجت الاسلام محمدرضا عاشوری مشاور استاندار در امور روحانیت و مرتضی بحرانی نیز به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر منصوب و معارفه شدند.

در ابتدای نشست شورای اداری استان بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر ضمن تکریم معلم دوران ابتدایی خود، بر لزوم حمایت و پشتیبانی عملی از معلمان و آموزگاران تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند
  • برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز
  • آیین تکریم آیت الله موسوی جزایری با حضور شیوخ طوایف عراق و خوزستان برگزار شد
  • راهکارهای دانشگاهی برای تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۸ / این کوروش افسانه است!
  • صداو سیما در کنار تولید کنندگان
  • نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری در خوزستان معرفی شدند
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • میزگرد نگاهی به هشت چالش تاریخی؛ پروژه کوروش درخدمت اسرائیل؟
  • برای تحقق شعار سال همه تلاش خود را به کار بسته‌ایم