Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - اولين کيک زرد توليدي کارخانه اردکان يزد با فرمان رييس جمهوري به سايت يو سي اف اصفهان ارسال شد.

به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، 83 دستاورد در بخش هاي مختلف صنعت هسته اي در دوازدهمين سالروز ملي فناوري هسته اي با حضور رييس جمهوري اسلامي ايران رونمايي شد.
در اين مراسم از چهار دستاورد در سالن اصلي و پنج دستاورد هم به صورت ويدئو کنفرانس و از 74 دستاورد در نمايشگاه جانبي رونمايي شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتقال اولين کيک زرد توليدي کارخانه اردکان يزد به سايت يو سي اف اصفهان يکي از اين دستاوردها بود که با فرمان رييس جمهوري و به صورت ويدئوکنفرانس آغاز شد.
وي همزمان با صدور فرمان گفت: از همه کارگران و متخصصان که در معادن تلاش مي کنند و اورانيوم را استخراج و سپس در کارخانه اردکان تبديل به کيک زرد مي کنند که در واقع در زنجيره هسته اي حلقه اول و دوم زنجيره هسته اي هستند و با خسته نباشيد در اين کار بسيار مهم شبانه روز تلاش خودشان را ادامه مي دهند تشکر مي کنيم.
رييس جمهوري افزود: به نام خداوند بزرگ و با توسط به روح پيامبر عظيم الشان ارسال اولين کيک زرد توليد کارخانه اردکان به سايت يو سي اف اصفهان آغاز مي کنيم.
سيام**1058**1553
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۹۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال اولین محموله کمک چین به افغانستان

جاو شینگ، سفیر چین در کابل، از ارسال اولین محموله از کمک‌ ۱۰۰ میلیون یوان آن کشور به افغانستان خبر داده است.

شینگ در صفحه ایکس خود نوشته است که این محموله از بندر هورگوس سین‌کیانگ چین حرکت کرده و به‌زودی به کابل خواهد رسید.

او افزوده است: «چین در مقابله با چالش‌های بشردوستانه در کنار افغانستان می‌ایستد.»

پیش از این، سفیر چین در کابل گفته بود که کشورش به ارزش ۱۰۰ میلیون یوان (معادل حدود ‍۱۴ میلیون دلار) به افغانستان کمک نقدی خواهد کرد.

پس از تسلط دوباره طالبان در افغانستان، بیجینگ با این گروه تعاملات خود را تقویت کرده است.

چین اولین کشوری بود که پس از به قدرت رسیدن دوباره طالبان سفیر خود را به کابل فرستاد و از آن زمان تا کنون چندین قرارداد بزرگ با این گروه امضا کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ارسال اولین محموله کمک چین به افغانستان
  • دستاورد آموزشی افتخار معلم نمونه در اصفهان
  • تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان
  • گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند
  • لهستان: برای طرح اشتراک‌گذاری هسته‌ای ناتو آماده‌ایم
  • روسیه در آستانه ساخت اولین نیروگاه هسته‌ای ازبکستان
  • لازم است دغدغه مسکن برای کارگران رفع شود/ هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل شود
  • آمادگی مازندران برای سفر رییس جمهوری
  • آمریکا با هواپیمای آخرالزمانی آماده جنگ احتمالی هسته‌ای می‌شود
  • اعلام آمادگی مکرون برای استفاده از سلاح هسته ای علیه روسیه