Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصاف تیم های دوم و پانزدهم کنفرانس غرب 

طرفداری- در یکی از مسابقات شب گذشته لیگ NBA تیم های گلدن استیت وریرز و اورلاندو مجیک در ورزشگاه Talking Stick Resort Arena شهر فینیکس به مصاف هم رفتند که در نهایت این مسابقه با برتری 117-100 تیم وریرز به پایان رسید.

گزارش بازی

 کوارتر اول این مسابقه با امتیاز آوری های کلی تامپسون برای تیم وریرز، با برتری این تیم آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در ادامه برخلاف انتظار بازیکنان تیم فینیکس نمایش خوبی در زمین داشتند و توانستند پا به پای حریف قدرتمند خود پیش بروند. در نهایت این کوارتر با نتیجه 33-29 به سود تیم گلدن استیت به پایان رسید. در کوارتر دوم هم بازیکنان نیمکت نشین تیم وریرز توانستند به راحتی اختلاف امتیاز را افزایش دهند و این کوارتر را هم با نتیجه 31-21 با پیروزی پشت سر بگذارند.

در نیمه دوم نیز که رقابت دو تیم کمی نزدیکتر دنبال می شد، باز هم تیم گلدن استیت بود که توانست برتری خود را در زمین حفظ کند و علارغم شکست 28-26 در کوارتر پایانی، این مسابقه را با نتیجه 117-100 به سود خود به پایان ببرد. کلی تامپسون که در این مسابقه عملکرد خیره کننده ای داشت، تنها در کوارتر اول بازی 22 امتیاز به دست آورد و نقش بسیار زیادی در برتری تیمش در این مسابقه داشت.

شاگردان استیو کر در آخرین مسابقه خود در لیگ NBA به مصاف تیم یوتا جاز خواهند رفت و تیم فینیکس میهمان دالاس موریکس خواهد بود.

آمار بازی تیم بازیکن امتیاز بازیکن ریباند بازیکن پاس وریرز کلی تامپسون 34 گرین/کوک/لونی 6 کوین دورانت 9 سانز دنیل هوس 22 دراگان بندر 14 تایلر اولیس 10

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۹۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آرای انضباطی ۳ تیم لیگ برتری فوتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و گل گهر سیرجان در هفته بیست و یکم برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم سپاهان اصفهان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به مقام رسمی مسابقه رخ داد. بر همین اساس باشگاه سپاهان به ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدیدنظر است.   مسابقه تیم‌های نساجی مازندران و ملوان بندر انزلی برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم نساجی مازندران تخلفاتی مبنی بر فحاشی و دادن شعار‌های مختلف علیه تیم حریف و پرتاب بطری از سوی تماشاگران منتسب و نقض مقررات و اصول کلی رفتار توسط باشگاه رخ داد. این باشگاه باید ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدیدنظر است.   دیدار تیم‌های شمس آذر قزوین و تراکتور تبریز برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر قزوین تخلفاتی مبنی بر انداختن لیزر و پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه رخ داد. این باشگاه به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.   با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس آذر قزوین (شماره دادنامه ۱۹۴۲) نیز اجرا می‌شود. این رای قطعی است.

دیگر خبرها

  • اعلام آرای انضباطی ۳ تیم لیگ برتری فوتبال
  • جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری
  • پایان فصل قانونی NBA/ پیروزی لیکرز با درخشش پادشاه
  • پیروزی آسان امیر عبدی در کشتی نخست
  • جام آزادگان / برتری دریا بابل و نفت مسجدسلیمان
  • بسکتبال با ویلچر انتخابی پارالمپیک|ایران کامبک زد و برد
  • بایرن مونیخ قهرمانی لورکوزن را یک شب عقب انداخت/ پیروزی دورتموند و لایپزیش مقابل حریفان+ فیلم
  • نتایج بازی‌های سوم مرحله یک چهارم پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران
  • گرگان، اولین تیم نیمه نهایی لیگ بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان، نخستین صعود کننده به نیمه نهایی