Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر - معاون عمرانی استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم تسریع در مرمت کاروانسرای مشیر برازجان، گفت: پروژه‌های عمرانی استان بوشهر بر اساس برنامه زمان‌بندی تکمیل شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد ستوده صبح دوشنبه در نشست بررسی وضعیت اجرای پروژه‌های عمرانی و میراث فرهنگی دشتستان اظهار داشت: دشتستان دارای تاریخی باشکوه است و باید نگاه ویژه‌ای به میراث فرهنگی در این شهرستان صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تملک زمین‌های اطراف چرخاب

وی بر لزوم تملک زمین‌های اطراف چرخاب در یک بازه زمانی یک ماهه تاکید کرد و افزود: با گذراندن روال قانونی، مقدمات تملک املاک اطراف کاروانسرای مشیر(دژ) به منظور ساماندهی و دسترسی بهتر مردم و گردشگران انجام شود.

معاون عمرانی استاندار بوشهر اضافه کرد: یکی از مطالبات مردم مرمت کامل دژ برازجان است که مسئولان استان نیز بر این موضوع تاکید دارند و باید سرعت و کیفیت مناسبی این پروژه اجرا و تکمیل شود و گزارش پیشرفت پروژه به صورت مستمر به دفتر فنی ارائه شود.

ساخت سالن هزار نفری در برازجان

وی از ساخت یک سالن هزار نفری در برازجان خبر داد و خاطرنشان کرد: فرمانداری دشتستان و اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر در سریع‌ترین زمان باید نسبت به جانمایی و شروع احداث سالن اقدام کنند.

ستوده تصریح کرد: همه پروژه‌ها باید مطابق با برنامه زمان‌بندی پیش بروند؛ مدیریت ارشد استان تاکید ویژه‌ای بر اجرای پروژه‌ها در زمان مقرر دارد و یکی از شاخص‌های ارزیابی مدیران همین موضوع است.

تعیین تکلیف آرامستان ۲ و ۳ برازجان

ارسلان زارع فرماندار شهرستان دشتستان نیز وضعیت آرامستان ۲ و ۳ برازجان را تشریح کرد که در پایان مقرر شد پس از بازدید میدانی گروه کارشناسی در هفته جاری مساله آرامستان ۲ و ۳ تعیین تکلیف شود.

این نشست با حضور فرماندار و معاون عمرانی فرمانداری دشتستان، رئیس شورا و شهردار برازجان، مدیر کل راه و شهرسازی و معاونین، مدیر کل میراث فرهنگی - گردشگری و معاونین و مدیران کل دفاتر شهری و فنی استانداری برگزار شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۹۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد

نادر شکیب آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: لیلا حاجیانی ساکن روستای عیسوند شهرستان دشتستان با رضایت خانواده نوعدوستش دومین اهدا کننده عضو سال جاری شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: این بانوی ۵۰ ساله با کاهش سطح هوشیاری به بیمارستان شهید گنجی برازجان آورده می‌شود که بعد از انجام سی.تی.اسکن، تشخیص خونریزی در بطن‌های مغزی به علت فشارخون کنترل نشده برای وی گذاشته می‌شود که متأسفانه همین امر باعث مرگ مغزی این بانو شد.

وی اضافه کرد: به دنبال تأیید مرگ مغزی این بانو، در نهایت با رضایت پدر و مادر مهربان وی، توسط دکتر مجد فلو پیوند و با همکاری دکتر مجاهد متخصص بیهوشی بیمارستان شهید گنجی برازجان و پرسنل اتاق عمل، کلیه‌ها و کبد این بانو برداشت شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از زحمات پرسنل ICU جراحی، پزشکان تأیید کننده و مدیریت بیمارستان شهید گنجی برازجان بابت همراهی بسیار خوب آنها و خاطرنشان کرد: این ۱۱۷ همین برداشت عضو استان و دومین برداشت سال جدید است و همچنین تاکنون هفت قلب به شکل هوایی به تهران و شیراز انتقال داده شده است.

کد خبر 6092721

دیگر خبرها

  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری
  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • مرمت کاروانسرای ینگی‌امام ۲۰۰ میلیارد تومان می‌خواهد
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است