Web Analytics Made Easy - Statcounter


محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی تیتراژ سریال «کوبار» را در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش امتداد نیوز، قطعه موسیقایی تیتراژ سریال «کوبار» که این روزها به کارگردانی فریدون حسن پور از شبکه دوم سیما پخش می شود با آهنگسازی بهزاد عبدی و همراهی ارکستر ناسیونال کشور اوکراین به رهبری ولادیمیرسیرنکو در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این قطعه که در استودیو «آبی رود» میکس و مستر شده، غلامرضا طریقی ترانه سرا، بهزاد عبدی آهنگساز، نگار اعزازی نوازنده دایره ، ساسان بخشی صدابردار، بهروز مفید تهیه کننده، معین هاشمی نسب عکاس، بهرنگ نامداری طراح گروه اجرایی را تشکیل می دهند.

true برچسب ها : تک آهنگ محمد معتمدی موسیقی ایرانی true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: تک آهنگ محمد معتمدی موسیقی ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۹۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای اولین بار منتشر شد: محمد صلاح به یورگن کلوپ چه گفت؟

اسپورت بایبل با استخدام یک لب‌خوان حرفه‌ای برای اولین بار ‏از صحبت‌هایی که بین صلاح و کلوپ رد و بدل شده بود رمزگشایی ‏کرد. ‏ از آنچه در تصاویر دیده می‌شود صلاح در اولین جمله خود به کلوپ ‏گفت: «کاری از دستم برنمی‌آید. هیچ کاری». ‏

متاسفانه واکنش کلوپ به این جمله صلاح را نمی‌بینیم، چرا که ‏دوربین لب‌های او را نشان نمی‌دهد. اما صلاح در واکنش به حرف‌های ‏کلوپ گفت: «حتما، حتما کارت قرمز می‌گیرم. بعد از هفت سال. بعد ‏از هفت سال خدمت. هفت سال»

منبع: ورزش سه

tags # یورگن کلوپ ، محمد صلاح سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • سریال نون خ ترادژی زندگی هنرمند سیستانی شد
  • قطعه‌ای مسحور کننده از ویولن‌نوازی استاد نصرالله شیرین آبادی + ویدئو
  • برای اولین بار منتشر شد: محمد صلاح به یورگن کلوپ چه گفت؟
  • یک درگذشت، خبرهایی از حج و پخش ۳ سریال جدید از تلویزیون
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان
  • پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان خاکسپاری شد
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت
  • علیرضا طلیسچی: وضعیت موسیقی در ایران خوب است