Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر گفت: مسجد کانون آموزش معرفت دینی، بصیرت و محل عبادت و خدمت جامع اسلامی به مردم حاضر در مسجد و محیط پیرامونی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام جمعه بوشهر (19 فروردین) در دیدار با امام جماعت مسجد صاحب الزمان «عج» منطقه 2 و جمعی از جوانان فعال کانون فرهنگی و هنری الغدیر شهرستان بوشهر که در محل دفتر وی برگزار شد، با بیان اینکه مسجد کانون آموزش معرفت دینی، بصیرت و محل عبادت و خدمت جامع اسلامی به مردم حاضر در مسجد و محیط پیرامونی است، اظهار داشت: مسجد فضای آسمانی است که خداوند در زمین قرار داده تا انسان های زمینی، آسمانی شوند و حتی خداوند کعبه و خانه خود را با نام بیت الحرام در روی زمین قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در مساجد کوشش شود که مسئولیت ها به جوانان داده شود یکی از ویژگی های مسجد صاحب الزمان «عجل الله تعالی فرجه الشریف»، جوان محور بودن آن است که کار بسیار شایسته ای است و از اینکه در کنار آموزش معرفت دینی، توسعه علم و دانش، ورزش و هنر و خدمات پزشکی و اردوهای جهادی را نیز در فعالیت های مسجد و کانون قرارداده اید تشکر می کنم. این کار، کار بسیار خوبی است.

 

آیت الله صفایی بوشهری تصریح کرد: جبهه استکبار نه تنها با تمام توان وارد مبارزه با مسلمانان شده اند، بلکه آنها به دنبال مصادره قدرت و چپاول ثروت تمامی ملت ها هستند، به همین خاطر است که هر چیزی را در مقابل خود ببینند، تصمیم به براندازی آن می گیرند.

 

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان بوشهر عنوان کرد: اسلام  به دنبال کرامت انسانی و بیداری آنها است و این با مبانی فکری جهان استکبار یکی نیست، به همین خاطر جهان استکبار بر علیه اسلام هجمه ایجاد می کنند، بنابراین ما باید در مقابل این هجمه دفاع مقدس فرهنگی ایجاد کنیم و یکی از مهمترین پایگاه ها جهت مبارزه علیه جهان استکبار، مسجد است و لذا پیامبر اسلام (ص) بر این مسئله تاکید داشت.

 

خاطرنشان می شود: حجت الاسلام عبدالزهرا نجفی، امام جماعت مسجد صاحب الزمان «عج» منطقه 2 و احمد موحد، مدیر کانون فرهنگی و هنری الغدیر شهرستان بوشهر گزارشی از اجرای طرح حدیث نبوی در بین نماز جماعت، تفسیر نهج البلاغه، راه اندازی صندوق خیریه برای 50 خانوار تحت پوشش مسجد، خرید جهیزیه برای زوج های تحت پوشش، سیر مطالعاتی مکبرین بر پایه کتاب های داستان و راستان، اجرای طرح اعتکاف، مجری طرح قرآنی 1451 در مساجد بوشهر، برگزاری کلاس های ورزشی و اردوهای جهادی را ارائه کردند.

پایان پیام/518

منبع: شبستان

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی دیدار با مراجع حسن روحانی مراجع و علماء مراجع کالای ایرانی اعتکاف درس فقه مراجع هفته هنر انقلاب اسلامی نجفی کانون فرهنگی و هنری الغدیر شهرستان بوشهر امام جماعت مسجد صاحب الزمان عج منطقه ۲ شهر بوشهر خدمت جامع اسلامی کانون آموزش معرفت دینی حامد فکوری خبرنگار خبرگزاری شبستان آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام جمعه بوشهر بوشهر مسجد کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۹۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک

مراسم سالگرد شهادت آیت الله مرتضی مطهری از طرف خانواده و ستاد سالگرد آن شهید در مسجد جامع نارمک برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا هاشمی تهرانی به سخنرانی خواهد پرداخت.

زمان این مراسم پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه، بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع نارمک است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویی عامل فروپاشی اندیشه استکبار جهانی
  • بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
  • فریاد «مرگ بر اسراییل» در قلب اروپا بیانگر نابودی استکبار است
  • علمای ربانی در برخی نقاط مهجورند/ حجاب از معضلات کف جامعه است
  • آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد
  • انتخابات مهم‌ترین نماد مردم‌سالاری دینی است
  • شوراها حلقه میانی بین حاکمیت و مردم هستند
  • دکتر جهان‌بین: دانایی که منجر به توانایی نشود، مورد اقبال مردم نخواهد بود
  • بیداری آزادی‌خواهان جهان نشات گرفته از انقلاب اسلامی است
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک