Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@01:30:00 GMT

۲۹ شبکه رادیویی و تلویزیونی استانی ۲۴ ساعته شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۹۰۰۸۰

۲۹ شبکه رادیویی و تلویزیونی استانی ۲۴ ساعته شدند

مجید علیزاده مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت معاونت امور استان‌های رسانه ملی بیان کرد که در یک سال گذشته ۱۰ شبکه رادیویی و ۱۹ شبکه تلویزیونی پخش ۲۴ ساعته خود را آغاز کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید علیزاده مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت معاونت امور استان‌های رسانه ملی با اشاره به عملکرد این معاونت طی سال ۱۳۹۶ اظهار کرد: ۲۴ ساعته شدن شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی یکی از مهمترین این اقدامات به شمار می‌رود به طوری که در یک سال گذشته ۱۰ شبکه رادیویی و ۱۹ شبکه تلویزیونی پخش ۲۴ ساعته خود را با استفاده از ظرفیت های استانی و بهره گیری از نیروهای هنرمند بومی آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مدت همچنین شاهد قطب‌بندی تخصصی استان‌ها در حوزه تولیدات مستند، پویانمایی و نمایشی بر اساس مزایای نسبی هر یک از مراکز بودیم.

مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت معاونت امور استان‌های صدا و سیما با اشاره به طراحی و اجرای جدول پخش جامع پخش ۳۳ شبکه استانی و محلی سیما با هدف پرهیز از پخش همزمان برنامه‏ های همسان در مراکز مختلف عنوان کرد: همچنین در سال ۹۶ رشد ۱۰۰ درصدی تولید برنامه‌های طنز با رویکرد امیدبخشی و نشاط‌ آفرینی در سطح جامعه محقق شد.

وی ادامه داد: اجرای پروژه نکوداشت چهل‌ سالگی انقلاب از فجر ۹۶ تا فجر ۹۷ با برگزاری ۸ جلسه و ۹۵ مصوبه از دیگر اقداماتی بود که در این معاونت به انجام رسید.

علیزاده با اشاره به اجرای سه برنامه شاخص در حوزه شعر، موسیقی، فرهنگ و ادب در مراکز استانی طی سال ۹۶ بیان کرد: «ترانه باران»، «رادیو شب» و «عصرانه» سه برنامه‌ای بودند که برای برقراری ارتباط زنده با شبکه‏ های استانی و دعوت از هنرمندان بومی و پیشکسوتان موسیقی محلی روی آنتن رفتند.

وی افزود: در سال گذشته همچنین شاهد تولید ۶۲۰ قطعه موسیقی و سرود در مراکز استانی بودیم که قابلیت پخش از شبکه‏ های استانی و سراسری را داشتند.

امضای تفاهمنامه نخستین جشنواره پویانمایی ملی در سطح کشور، توسعه فعالیت‌های رسانه‌ای در فضای مجازی، تشکیل کمیسیون‌های تخصصی شوراهای فرهنگی اجتماعی معاونت امور استان‌ها، تشکیل معاونت فضای مجازی در همه مراکز و راه اندازی اداره کل فضای مجازی در معاونت امور استان‌ها از دیگر اقدامات صورت گرفته طی سال ۹۶ به شمار می‌روند.

منبع:سینماپرس

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۰۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» از شبکه دو 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در این فصل «بهزاد خلج» که همچنان نقش آقای قاضی را ایفا می‌کند وارد یک شعبه جدید به نام شعبه ۱۲۱ می‌شود، و با داستان‌هایی متفاوت به جنبه‌های دیگری از آموزه‌های حقوقی می‌پردازد.

فصل دوم مجموعه «آقای قاضی» از هفته آینده پنجشنبه و جمعه‌ها میزبان مخاطبان شبکه دو سیما خواهد بود.
در فصل اول مجموعه «آقای قاضی» با استفاده از ساختار داستانی برای آموزش مسائل حقوقی، با ساختاری اپیزودیک در فضای دادگاه، پرونده‌های مختلف قضایی به شکلی عمومی نشان داده می‌شد و در هر قسمت از این مجموعه با نمایش دو اپیزود بعد از بیان مطالبات فرد یا گروه شاکی و متشاکی که وارد دادگاه می‌شدند و صدور حکم قاضی، یک آموزش حقوقی به مخاطبان داده می‌شد.

سرقت، ضرب و شتم، فروش به غیر، خیانت در امانت، آزار کلامی، مزاحمت تلفنی و تهدید، مخدوش کردن پلاک ماشین از جمله موضوعات مطرح شده در فصل اول این مجموعه بود.


دیگر خبرها

  • خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • خزعلی، معاون رئیسی: آموزش زیست عفیفانه به مربیان در دستور کار است/ در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • خزعلی: در زمینه حجاب دنبال فرهنگ سازی هستیم
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • بزرگداشت سالروز تاسیس رادیو در سمنان
  • افتتاحیه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» از شبکه دو 
  • قطعی ۱۲ ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام
  • رمزگشایی ازجعبه سیاه چهره‌ها