Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@06:04:42 GMT

تصویب کلیات لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۹۰۱۱۵

تصویب کلیات لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان

احمد همتی، سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: کلیات لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان در نشست امروز تصویب شد و اولویت های کمیسیون نیز در سال 97 مورد بررسی قرار گرفت.

ایران آنلاین / احمد همتی در تشریح دستور کار امروز، یکشنبه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، از بررسی طرح ساماندهی اهداء در مراکز درمان ناباروری در نشست امروز خبر داد و اظهار کرد: این طرح حاوی مسائل پیچیده حقوقی، فقهی و علمی است که باید رعایت شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نشست امروز کمیسیون، کارشناسان و مسئولانی از حوزه علمیه، موسسه رویان و وزارت بهداشت نسبت به بررسی جزئیات این طرح اقدام کردند.
همتی با بیان این مطلب اضافه کرد: البته بخشی از این طرح بررسی و تصویب و اغلب بخش های آن با رعایت تمامی جوانب باید مورد بررسی دقیق قرار گیرند.
نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری بررسی لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان در نشست امروز این کمیسیون بیان کرد: این لایحه در کمیسیون به عنوان کمیسیون فرعی بررسی و کلیات آن تصویب شد.
سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی از بررسی اولویت های کمیسیون بهداشت در سال 97 خبر داد و گفت: مقرر شد نظارت و اجرای تمامی مصوبات حوزه سلامت توسط کمیسیون پیگیری شود و بر همین اساس جلسات متوالی و مکرری را با حضور مسئولان مربوطه و ذیربط خواهیم داشت که تمامی مصوباتی که باید اجرایی شوند مورد بررسی و نظارت کامل قرار خواهند گرفت.
نماینده مردم سمنان در مجلس دهم، با یادآوری انتخاب و معرفی آقایان امینی فرد، قربانی، ترکی، حمزه، جمالی، خالقی، بنیادی و نیکفر از اعضای کمیسیون جهت عضویت در کمیسیون مشترک رسیدگی به طرح یک فوریتی استفساریه تبصره (1) ماده (13) قانون جامع کنترل و مبارزه با دخانیات ادامه داد: همچنین مرتضی خاتمی نماینده مردم ماهنشان و ایجرود نیز جهت عضویب در کمیسیون مشترک رسیدگی به لایحه اصلاح و دائمی نمودن قانون مدیریت خدمات کشوری توسط نمایندگان انتخاب و معرفی شد.
سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دوره آزمایشی این قانون به اتمام رسیده است و باید دائمی شدن آن برای تامین منافع تمامی اقشار پیگیری شود./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۰۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه حفاظت از داده‌های شخصی تصویب شد

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، با حضور وزرای دادگستری و ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون حقوقی و برخی دیگر از معاونان رییس جمهور و اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی دولت و با مشارکت رییس مرکز ملی فضای مجازی و همچنین با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و برگزاری ٨ جلسه سه ساعته در ایام تعطیلات رسمی، لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید.

بیشتر بخوانید: وزیر ارتباطات: معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند

این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکوهای بومی است.

لازم به ذکر است این لایحه بعد از تصویب در هیات دولت برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229422 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • اصفهان مهد نیروهای فرهنگی و فکری است/دانش آموزان و نوجوانان مخاطبان اصلی برنامه‌های فرهنگی
  • سخنگوی شورای نگهبان: رد صلاحیت حسن روحانی دلایل متعدد دارد / ایرادات به لایحه حجاب پابرجاست
  • جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی تصویب شد
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد
  • تصویب لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت، تصویب شد
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟
  • برنامه هفتم پیش از پایان مجلس یازدهم به دولت ابلاغ می‌شود