Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مقام انجمن ملی اسلحه آمریکا که بزرگترین حامی آزادی خرید و فروش سلاح‌های گرم در این کشور است خواهان کشتن مخالفان این انجمن در آمریکا شد!

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، تد نیوجنت، عضو هیات مدیره انجمن ملی اسلحه آمریکا در مصاحبه‌ای توصیه کرد که شهروندان آمریکایی مخالف با سیاست‌های این سازمان لابی گر با شلیک گلوله کشته شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیوجنت که سابق بر این یک موزیسین راک بوده در مصاحبه‌ای از حامیان این انجمن خواست: تفنگتان همیشه دم دستتان باشد و هر زمان که شما یکی از این مخالفان را دیدید به آنها شلیک کنید.

او اظهار کرد: اصلا نپرسید که چرا فقط بدانید که این شرورها، دروغگوها و متقلب‌ها همیشه اطرافتان هستند و هم اکنون آنها گرایش لیبرال، دموکرات، "جمهوری‌خواه غیرواقعی" داشته و در هالیوود، رسانه‌های دروغ پراکن، آکادمی‌ها و نیمی از دولت کشور ما حضور دارند.

او در ادامه گفت: شما نباید منتظر باشید تا حتما یکی از این مخالفان را ببینید و بعد تفنگتان را آورده و به آنها شلیک کرده، آنها را بکشید چون آنها مثل "کایوت"(نوعی سگ یا گرگ شکاری مختص آمریکای شمالی) هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۰۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام آمریکایی:آزادی اسرا به آتش‌بس طولانی در غزه منجر می‌شود

یک مقام آمریکایی مدعی شد که آزادی اسرا از غزه به «آتش‌بس فوری و طولانی» منجر خواهد شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، یک مقام ارشد آمریکایی در مصاحبه با خبرگزاری رویترز مدعی شد که آزادی اسرا به برقراری «آتش‌بس فوری و طولانی» در غزه منجر خواهد شد.
 
در اظهارات این مقام آمریکایی که امروز پنجشنبه مطرح شده سخنی از «آتش‌بس دائمی» که شرط گروه حماس برای توافق با آتش‌بس و تبادل اسرا است به میان نیامده است.  

مقام آمریکایی همچنین گفت که 17 کشور و آمریکا قصد دارند با صدور بیانیه‌ای خواستار آزادی اسرا برای پایان دادن به بحران غزه شوند.

"طوفان الاقصی" فلج بودن بازدارندگی اسرائیل را اثبات کردپیام تحقیرآمیز اسیر اسرائیلی برای نتانیاهو: خجالت بکشاسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود

رسانه‌های اسرائیل می‌گویند حدود 129 نفر از افرادی که در روز 7 اکتبر در جریان عملیات «طوفان‌الاقصی» توسط حماس به اسارت گرفته شده‌اند در حال حاضر در غزه نگهداری می‌شوند. 

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس پیش از این گفته که توافق بر سر آتش‌بس و تبادل اسرا تنها در صورت تحقق آتش‌بس دائمی در غزه منطقی است. آمریکا و اسرائیل با آتش‌بس دائم مخالفند و معتقدند که چنین رویدادی به نفع حماس است. 

انتهای پیام/  

دیگر خبرها

  • مقام آمریکایی:آزادی اسرا به آتش‌بس طولانی در غزه منجر می‌شود
  • پارلمان اروپایی قواعد سلاح برای غیرنظامیان را تشدید کرد
  • صدور مجوز حمل سلاح برای معلمان مدارس در تنسی آمریکا
  • ارسال سلاح و تجهیزات آمریکایی به اوکراین و اسراییل انجام می‌شود
  • اتحاد بین آزادی‌خواهان دنیا دستاورد عملیات وعده‌ صادق است
  • توپ گوستاو؛ بزرگ ترین قطعه توپخانه تاریخ به وزن ۱,۴۹۰ تن با گلوله های ۷.۵ تنی (+عکس)
  • دستگیری معترضان و مخالفان کمک به اسراییل در آمریکا
  • اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد
  • دادگاه عالی آمریکا درباره اسلحه ارواح تصمیم می‌گیرد
  • آزادی بیان به سبک غرب / جایزه آمریکایی که با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد