Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: شفر تا این لحظه هیچگونه فهرست خروجی نداده و حتی به صورت شفاهی هم در این زمینه با مسئولان باشگاه صحبت نکرده است.

نصرالله عبداللهی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره مطرح شدن نام جابرانصاری، بهنام برزای، پادوانی و علی قربانی در فهرست خروجی شفر گفت: شفر تا این لحظه هیچگونه فهرست خروجی نداده و حتی به صورت شفاهی هم در این زمینه با مسئولان باشگاه صحبت نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما 3 بازی حساس پیش رو داریم آیا به نظر شما منطقی است که در چنین شرایطی شفر چنین کاری بکند.

وی درباره اینکه گفته می‌شود تیام برای ماندن در استقلال مبلغ مالی بالایی درخواست کرده که همین موضوع باعث شده احتمال نماندن او بیشتر شود، تاکید کرد: این موضوع هم درست نیست. ما تازه برای تیام قرار است خانه گرفته و پدر و مادرش هم به ایران بیایند ضمن اینکه خود او هم دوست دارد در استقلال بماند و مسئولان باشگاه از نظر مالی هم با این بازیکن به توافق خواهند رسید.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که مهدی قائدی چه زمانی می‌تواند تمرینات خود را آغاز کند، تصریح کرد: با توجه به تصادف و اتفاقی که برای قائدی افتاد او مراحل درمانی خود را سپری می‌کند و بازگشت او به تمرینات بستگی به نظر پزشک معالجش دارد اما تا آنجا که اطلاع دارم او تا حدود 2 ماه دیگر تقریبا شرایط تمرین کردن را پیدا کرده و به تمرینات پیش فصل فصل آینده خواهد رسید.

وی درباره اینکه هواداران دوست دارند مسئولان باشگاه هر چه زودتر مذاکرات خود را برای تمدید قرارداد بازیکنانی که قراردادشان تمام می‌شو آغاز کنند، اعلام کرد: همانطور که گفتم ما 3 بازی حساس دیگر پیش رو داریم و فعلا تمرکز همه اعضای تیم روی این بازی‌های باقی مانده است. پس از آن مسئولان باشکاه بر اساس نظر و فهرست شفر مذاکره خود را برای تمدید قرارداد بازیکنان وارد عمل می شوند و هواداران بابت این موضوع نگرانی نداشته باشند.

عبداللهی درباره آخرین وضعیت تمدید قرارداد شفر و کادرفنی مد نظر او و اینکه اعضای خارجی کادر او درخواست پول زیادی برای تمدید قرارداد داشته‌اند هم گفت: مذاکرات با شفر توسط مسئولان باشگاه در حال انجام است و به‌زودی نهایی می‌شود و از شانس بد ما دلار هم که هی درحال گران شدن است. در ضمن طبیعی است که نسبت به فصل قبل درصدی مطابق عرف به قرارداد اعضای کادرفنی تیم اضافه شود.

انتهای پیام/

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۰۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید امیری در خروجی پرسپولیس+ تیم فصل بعد

وحید امیری در برنامه فصل آتی پرسپولیس قرار ندارد و این ستاره پابه سن گذاشته در نقل‌وانتقالات تابستانی، احتمالا به تیم دیگری خواهد رفت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ شنیده می‌شود که وحید امیری فصل آتی، با پیراهن خیبر خرم‌آباد در لیگ برتر بازی خواهد کرد تا دین خود را به استان زادگاهش ادا کند.

کاپیتان دوم پرسپولیس بعداز مصدومیت قبل از جام جهانی، نتوانست در قطر نمایش های درخشانش را تکرار کند و کی‌روش مهره محبوب خود را آماده ندید. امیری اما قبل از جام ملت‌های آسیا هم مصدوم شد و بار دیگر یک میدان مهم تیم ملی را از دست داد و ماه‌ها نتوانست برای پرسپولیس به میدان برود.

از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد او در پازل تاکتیکی سرمربی برزیلی قرار ندارد و اوسمار در صورت تمدید قرارداد تمایل دارد، بازیکنان جوان تر را به خدمت بگیرد. مالکان جدید هم بعید است نظری غیر از این داشته باشند.

دیگر خبرها

  • از ادعای شکنجه تا پیام‌های لحظه آخری نیکا به مادرش
  • وحید امیری در خروجی پرسپولیس+ تیم فصل بعد
  • ۴ ویژگی منحصربه‌فرد در کتاب‌های تاریخ شفاهی
  • سالفه دریانوردان، دورهمی اهل دریا با داستان‌هایی از قشم تا هند و آفریقا
  • امضای قرارداد ساخت تجهیزات سکوهای فشار افزا به زودی
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • تصاویری زیبا از علاقه توله خرس قطبی به مادرش