Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-مدیر توسعه بازار مشتقه بورس کالای ایران درباره توقف معاملات بازار مشتقه بورس کالای ایران می‌گوید با توجه به نوسانات شدید در بازار سکه طلا و عدم شفافیت اطلاعاتی درباره بازار نقدی سکه طلا، کمیته آتی در روز گذشته تصمیم به توقف معاملات بازار مشتقه گرفت.

علیرضا ناصر پور  درباره توقف معاملات آتی و اختیار معامله سکه در فرابورس اظهار کرد: مولفه‌های تاثیرگذار بر قیمت سکه و درنتیجه وجود ابهام قیمتی شدید در بازار این دارایی، بر تصمیم سرمایه‌گذاران بازار مشتقه اثر گذاشته و مخاطرات بازار قراردادهای مشتقه را به شدت افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: با توجه به نوسانات شدید در بازار سکه طلا و عدم شفافیت اطلاعاتی درباره بازار نقدی سکه طلا کمیته آتی در روز گذشته با توجه به احراز شرایط اضطراری مطابق ماده 22 دستورالعمل اجرایی معاملات قراردادهای آتی و نیز ماده 29 دستورالعمل اجرایی معاملات قرادادهای اختیار معامله تصمیم توقف معاملات مشتقه سکه طلا در روز دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۷  را گرفت.

انتهای پیام

ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۰۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با افت ۱۳۴۱۹ واحدی به ۲,۲۹۰,۷۹۱ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ با افت ۱۳۴۱۹ واحدی به ۲,۲۹۰,۷۹۱ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۳۰۲۰.۴۰ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۱.۸۶۴ میلیارد سهم بود که طی ۱۰۰,۹۴۵ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۱۲,۶۷۳.۳۰۶ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۱۴۴,۲۸۳.۸۰۰ میلیارد ریال شد.

کد خبر 748262

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۰ ارديبهشت
  • سکه ۴۰ میلیون تومان شد ؛ کاهش قیمت طلا ادامه دارد ؟
  • حقوقی‌ها از بازار سرمایه دست کشیدند/ بورس سرخ‌پوش شد!
  • کاهش شدید معاملات مسکن در شمال اسرائیل/ درِ فروش و اجاره تخته شد
  • بورس امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • بورس در سکوت
  • تکاپوی کانا‌ل‌های تلگرامی برای توقف ریزش ارز/دلار بازهم ریخت
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • توقف رشد صنایع بزرگ؟