Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@22:36:39 GMT

مواضع حماس در شرق نوار غزه هدف قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۹۰۸۸۰

مواضع حماس در شرق نوار غزه هدف قرار گرفت

تهران- ایرنا- جنگنده - بمب افکن های رژیم صهیونیستی صبح امروز (دوشنبه) طی چند نوبت دو موضع جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در شرق جبالیا در نوار غزه را مورد حمله قرار دادند.

خبرنگار شبکه المیادین در غزه اعلام کرد: بمب افکن های رژیم صهیونیستی دو موضع جنبش مقاومت اسلامی حماس را در شهرک بیت لاهیا و در شرق اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه مورد حمله قرار دادند که هنوز گزارشی از شمار شهدا و زخمی های این جنایت رژیم صهیونیستی به دست نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: حملات بمب افکن های رژیم صهیونیستی علاوه بر خسارت های مالی به منازل اطراف دو موضع جنبش حماس، موجب رعب و وحشت اهالی غزه شد.
بنابر این گزارش هواپیماهای جنگی رژیم اشغالگر قدس هم اکنون نیز (تا زمان ارسال این خبر) برفراز آسمان نوار غزه حضور دارند.
این اولین حمله بمب افکن های رژیم صهیونیستی به نوار غزه طی ده روز گذشته است.
جنگنده - بمب افکن های رژیم صهیونیستی آخرین بار، پنجم فروردین مواضع نیروهای مقاومت فلسطینی در شمال رفح را هدف قرار دادند.
رژیم صهیونیستی بارها بخش هایی از غزه را هدف حملات وحشیانه هوایی خود قرار داده است.
خاورم** 1453*1275

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي رژيم صهيونيستي غزه بمباران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۰۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۱۵ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی

منابع خبری از شهادت ۱۵ فلسطینی از بامداد امروز تاکنون در نتیجه حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف نوار غزه خبر دادند.

به گزارش مشرق، حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی از بامداد امروز تاکنون با هدف قراردادن خانه‌های فلسطینیان در منطقه‌های مختلف نوار غزه ۱۵ فلسطینی را به شهادت رسانده است.

در نتیجه حمله پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «الصبره» در جنوب شهر غزه ۲ کودک فلسطینی به شهادت رسیدند.

۳ فلسطینی دیگر از جمله ۲ کودک نیز بر اثر حمله ارتش رژیم صهیونیستی به خانه‌ای در شرق شهر رفح شهید شدند. این حمله همچنین به زخمی‌شدن شمار دیگری از فلسطینیان انجامید.

همچنین نیروهای پدافند غیرعامل نوار غزه پیکر ۵ شهید فلسطینی شامل ۲ زن و ۳ کودک را از زیر آوار خانه‌ای در شمال نوار غزه که از سوی جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت بیرون کشیدند. هنوز پیکر ۳ تن از شهیدان این حمله زیر آوار است. علاوه بر این، این حمله زخمی‌شدن شمار دیگری از فلسطینیان را در پی داشت.

ارتش رژیم صهیونیستی یک زمین کشاورزی در شهرک «الشوکه» واقع در شهر رفح را نیز هدف قرار داد.

کمی پیش‌تر نیز وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه گزارش روزانه خود در خصوص آخرین آمار شهیدان و زخمی‌های حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون را منتشر کرد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، طی ۲۱۱ روز جنگ غزه، ۳۴ هزار و ۶۵۴ فلسطینی در نتیجه حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه به شهادت رسیده‌اند و ۷۷ هزار و ۹۰۸ نفر دیگر نیز بر اثر این حمله‌ها زخمی شده‌اند.

همچنین وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تاکید کرد که همچنان پیکر شماری از قربانیان در زیر آوارها و یا در خیابان‌های نوار غزه رها شده است و نیروهای امدادی و پدافند غیرعامل نوار غزه توانایی دستیابی به پیکر این قربانیان را ندارند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • شهادت ۱۵ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی
  • حماس از مواضع شجاعانه یمنی‌ها در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • هشدار سازمان ملل نسبت به خطر حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • حماس : پایان هر توافقی باید تضمین‌ کننده آتش‌ بس دائمی باشد
  • جزئیات منتشر شده در رسانه‌ها از طرح پیشنهادی رژیم صهیونیستی به حماس
  • جزئیات جدید توافق سه مرحله ای حماس و اسرائیل منتشر شد/شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۹۶ نفر رسید
  • جزئیات جدید توافق سه مرحله ای حماس و اسرائیل منتشر شد
  • جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی
  • اسامه حمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات می‌شود
  • حماس: پایان هر توافقی باید تضمین‌کننده آتش‌بس دائمی باشد