Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@05:11:48 GMT

تأکید جنبش نجباء بر حمایت از نیروهای امنیتی عراق

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۹۱۱۲۷

تأکید جنبش نجباء بر حمایت از نیروهای امنیتی عراق

 

 به گزارش پایگاه اطاع رسانی و خبری جماران به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای مقاومت اسلامی نُجَباء ، دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء با «قاسم الاعرجی» وزیر کشور عراق دیدار کرد. در این دیدار شیخ «اکرم الکعبی» با تقدیر از تلاش‌های وزارت کشور در راستای مبارزه با تروریسم و حفظ امنیت عراق، تأکید کرد که مقاومت اسلامی نُجَباء بهترین یاور نیروهای امنیتی بوده و خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفین در این دیدار ضمن بررسی اوضاع امنیتی کشور، راجع به آخرین تحولات جاری تبادل نظر نمودند.

شیخ  اکرم الکعبی  با تقدیر از تلاش‌های وزارت کشور در راستای مبارزه با تروریسم و حفظ امنیت عراق، بر ضرورت افزایش توان نیروهای امنیتی تأکید کرد.

وی اظهار داشت: مقاومت اسلامی نُجَباء بهترین یاور نیروهای امنیتی برای حفاظت از ملت عراق بوده است و خواهد ماند.

دبیرکل نُجَباء همچنین با اشاره به لزوم برقراری امنیت در تمام مناطق کشور، نابودی هسته‌های خاموش و زیرزمینی داعش را خواستار شد.

 قاسم الاعرجی  نیز در این دیدار نقش مقاومت اسلامی نُجَباء در پشتیبانی از یگان‌های امنیتی و تحقق پیروزی بر تروریست‌های داعشی را ستود.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال شیخ اکرم الکعبی جنبش نجباء موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۱۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مقاومت اسلامی عراق درباره حمله به هدف حیاتی درحیفای اشغالی

به گزارش خبرگزاری مهر، مقاومت اسلامی عراق بامداد شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که به یک هدف حیاتی در بندر اشغالی حیفا در فلسطین اشغالی حمله کرده است.

در ادامه مسیر مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی و حمایت از غزه و در پاسخ به جنایات رژیم غاصب علیه غیرنظامیان فلسطینی، مقاومت عراق با صدور بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی و مهم در حیفای اشغالی خبر داد.

رسانه جنگ نیروهای مقاومت عراق اعلام کرد که این حمله با چندین پهپاد صورت گرفته است.

در بیانیه رزمندگان گروه‌های مقاومت اسلامی عراق بر تداوم حملات به اهداف رژیم اسرائیل در پاسخ به جنایت‌های این رژیم در هدف قرار دادن غیرنظامیان تأکید شده است.

کد خبر 6089415

دیگر خبرها

  • روز ۲۰۴ طوفان‌الاقصی| حمله پهپادی به حیفا
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا
  • بیانیه مقاومت اسلامی عراق درباره حمله به هدف حیاتی درحیفای اشغالی
  • دیدار یحیی السنوار با نیروهای مقاومت در خیابان‌های غزه
  • رادان: طرح نور، طرح امنیتی انتظامی نیست
  • حضور السنوار در مناطق درگیری در غزه و دیدار با نیرو‌های مقاومت
  • حضور السنوار در مناطق درگیری در غزه و دیدار با نیروهای مقاومت
  • جزئیات دیدار یحیی السنوار با رهبران حماس روی زمین
  • جزئیات توافق مهم امنیتی ایران و عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق (+جزئیات)