Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@10:16:24 GMT

تنها شرط اعدام قاتل اهورا چیست؟ + عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۹۱۱۶۹

تنها شرط اعدام قاتل اهورا چیست؟ + عکس

رکنا: رئیس کل دادگستری گیلان گفت:حکم قصاص قاتل اهورا در صورت موافقت اولیاء دم در رشت اجرا می‌شود.

به گزارش گروه جنایی رکنا، احمد سیاوش پور رئیس کل دادگستری گیلان گفت: تمام مقدمات برای اجرای حکم قطعی قاتل The Murderer اهورا پسر بچه ۳ ساله رشتی مهیا شده است که در صورت موافقت اولیاء دم در هفته کنونی اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اجرای این حکم به موافقت اولیاء دم بستگی داردافزود: حکم قطعی قصاص قاتل اهورا از ناحیه ریاست قوه قضائیه صادر و روز اجرای حکم نیز در حال حاضر تعیین شده است، اما اینکه آیا این حکم در روز تعیین شده انجام می‌شود یا خیر این امر در اختیار اولیاء دم قرار دارد.

رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه در صورت موافقت اولیاء دم حکم اجرا می‌شود خاطر نشان کرد: در مورد روز اجرای حکم قصاص در حال حاضر نمی‌توان با قطعیت نظر داد چرا که امکان تغییر عقیده اولیاء دم مقتول در خصوص تغییر و یا تعویق زمان اجرای حکم وجود دارد.

احمد سیاوش‌پور افزود: در حال حاضر طرح درخواست اجرای حکم از سوی اولیاء دم مطرح و روز آن نیز مشخص شده است و در صورتی که شرایط به همین منوال ادامه یابد حکم قصاص قاتل اهورا این هفته اجرا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای احکامی نظیر قصاص از اختیارات و وظایف قوه قضائیه است، اما در عین حال برای چگونگی انجام آن نظر اولیاء دم مقتول بسیار مهم است و به‌عنوان حق‌الناس باید حتماً مدنظر قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری گیلان تصریح کرد: ۲۴ مهر پارسال ناپدری اهورا با کوباندن سرش به دیوار موجب مرگ این پسر بچه ۳ ساله رشتی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران اخبار حوادث قاتل حکم قصاص رشت اولیای دم رئیس کل دادگستری گیلان قاتل اهورا اعدام قاتل اهورا ایران عکس دختر حوادث پلیس زن قتل حوادث تهران فیلم اخبار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۱۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید

 امین سالمی (رهبر ارکستر نوای آفتاب) ضمن بیان این خبر، عنوان کرد: نخستین اجرای ارکستر نوای آفتاب در سال جدید ۳۱ خردادماه و با اجرای یک کنسرت موسیقی بدون کلام همراه خواهد شد. او درباره علت اجرای کنسرتی بدون حضور خواننده توضیح داد: از سال ۱۳۸۷ که اجرا با ارکسترهای مختلفی را آغاز کردم، همیشه دغدغه‌مان این بود که در کنار خواننده‌ای که همراه ارکستر اجرا می‌کند،‌ توانایی‌های خود ارکستر و اعضا ارکستر نیز دیده شود؛ چراکه عموما توانایی ارکسترها به دلیل حضور یک خواننده تحت‌الشعاع محبوبیت یا عدم محبوبیت خواننده قرار می‌گیرند و آنطور که باید و شاید به چشم نمی‌آیند.

 ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۲ در دو مجموعه اجرا با خواننده همراه بود اما برای سال جدید با مشورت دوستان و همکارانم در ارکستر و موسسه نوای آفتاب مهر تصمیم بر آن شد که کنسرتی بدون کلام با ارکستری ۴۰ نفره داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • زوج شاهنامه‌خوان بام ایران در شهر‌های ایران خوان خرد می‌گسترانند
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • تکرار ماجرای هاشم آغاجری؛ حکم اعدام توماج صالحی در چه شرایطی اجرا نمی‌شود؟
  • اجرای طرح توجیهی مسیر گردشگری فرهنگ و هنر
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید
  • احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک
  • چرا طرح طبقه‌ بندی در شرکت واحد اجرا نمی‌ شود؟
  • رهایی ۶۱۳ نفر از قصاص در سال گذشته