Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سرخپوشان پایتخت با پیروزی یک بر صفر مقابل پدیده قهرمانی خود را مسجل کرد،  فرشاد پیوس پیشکسوت ملی پوش باشگاه پرسپولیس در این رابطه به خبرنگار برنا  اظهار داشت:  باید بابت این قهرمانی به همه بازیکنان, کادر فنی, پیشکسوتان و هواداران  تبریک بگویم. پرسپولیس مقابل پدیده خیلی خوب بازی کرد و البته در این دیدار پدیده  هم خوب کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی پدیده آمده بود تا امتیاز بگیرد اما پرسپولیس بهتر کار کرد و برتری دست یافت.

پیوس با اینکه خیلی وقت بود که پرسپولیس 2 سال پیاپی قهرمان نشده بود, گفت: دفاع از عنوان قهرمانی آن هم در لیگ برتر کار ساده ای نیست و باید از برانکو و تمامی  اعضای تیم و البته هواداران واقعی پرسپولیس که در تمامی روزها پشتیبان تیم بوده اند، تشکر کنیم و هواداران بدانند که افتخارات باشگاه متعلق به همه آنها نیز است و در تمامی تیمهای پر هوادار همین گونه است و هیچ چیز از نام و مکتب پرسپولیس بزرگتر نیست.

کاپیتان سابق سرخپوشان در ادامه تصریح کرد:آنچه که در مسابقات داخلی مستحقش بودیم را بدست آوردیم و آقای گل لیگ نیز متعلق به پرسپولیس است اما از حالا باید لیگ برتر را فراموش کنیم و سراغ لیگ قهرمانان آسیا برویم و بازیکنان تمام فکر خود را معطوف پیروزی مقابل السد کنند.

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره بازیهای آینده سرخپوشان گفت : پرسپولیس باید در لیگ با تمام توان بازی کند ،اما همانگونه که عرض کردم لیگ قهرمانان آسیا و بازی السد بسیار مهم است،هواداران باید ورزشگاه آزادی را پر کنند،این موضوع مهم است که ورزشگاه یکدست قرمزپوش باشد تا پرسپولیس با برد السد که قطعا"  جو ورزشگاه بازی آنها را تحت تاثیر قرار خواهد داد بتوانند با شکست حریف خود در دور بعدی به تیمی غیر از نمایندگان عربستان بخورند و ما باز هم بروی برد در آزادی حساب کنیم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی باشگاه پرسپولیس پرسپولیس ملی پوش برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۱۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!

به گزارش "ورزش سه"، مس کرمان که در هفته های گذشته لیگ یک نتایج خوبی گرفته و هوادارانش را راضی کرده، روز گذشته در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از چادرملو اردکان پذیرایی کرد. مسی‌ها در این دیدار گل اول را زدند و تا آخرین ثانیه‌های بازی در 90 دقیقه یک بر صفر پیش بودند، اما در چهارمین دقیقه از وقت‌های اضافی گل تساوی را دریافت کردند تا بازی به وقت‌های اضافی و ضربات پنالتی برود.

تقابل دو تیم لیگ یکی جام حذفی در ضربات پنالتی به سود چادرملو اردکان خاتمه یافت تا حسرتی بزرگ برای مس کرمان و هوادارانش باقی بماند.

نکته قابل توجه این بازی استقبال خوب هواداران کرمانی بود؛ هواداران مس که چند وقتی بود با تعداد زیاد به ورزشگاه نمی‌رفتند، عصر جمعه بسیاری از سکوهای ورزشگاه باهنر کرمان را پر کردند و امیدوار بودند تا تیم شان جواز حضور در جمع 8 تیم برتر حذفی را به دست بیاورد، اما در آخرین ثانیه‌های نیمه اول با دریافت گل تساوی حسرت خوردند و در نهایت هم با شکست در ضربات پنالتی افسوسی بزرگ را تجربه کنند.

هواداران مس در نهایت با آه و افسوس ناشی از شکست در ضربات پنالتی ورزشگاه را ترک کردند و امیدوار هستند تا تیم شان در هفته های پایانی دسته اول بتواند نتایج مطلوبی بگیرد و اگرچه شانسی برای بازگشت به لیگ برتر ندارند، اما با رتبه ای خوب فصل را تمام کند.

دیگر خبرها

  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • درخواست بایرن از هواداران: همه قرمزپوش باشید!‏
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!